Gå til innhold

hater fortiden hennes!

Fremhevede innlegg

Gjest jegvilvereanonym
Skrevet

jeg har vært sammen med dama i 6 år og for kort tid siden sa hun at hun har hatt analsex med sin eks, mange ganger! dette har hun aldri sagt før og jeg trodode jeg vistste alt om fortiden hennes! jeg har aldri hatt det med henne, og hun vil ikke heller! hun er norsk jeg er indisk. vi er 26 og 29 år.

jeg blir bare kvalm av det og klarer nesten ikke å ha sex med henne lenger . jeg elsker henne. jeg har ekle drømmer i nettene som at hun ligger med rumpa foran annen mann, og en annen drøm at hun står over fjeset mitt og det renner sæd fra rumpa hennes ned på fjeset mitt, og jeg kaster opp i drømmen. våkner kvalm og vil kaste opp.

har noen hatt lignende situasjon og kanskej råd for hvordan de kom ut av det. jeg er så fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du pratet med henne om dette? Fortalt at det sårer deg?

Hvis dette er noe hun skryter av, er det utrolig dårlig gjort ovenfor deg.

Hvis hun sa dette ydmykt, er hun kanskje flau over dette. Da er det grunnen til at hun har skjult det så lenge. Synes isåfall du skal ta det som en tillittserklæring at hun forteller det.

Kanskje ble hun tvunget til det også?

Men uansett, så lenge du har problemer med dette, må dere prate om dette.

Kanskje dere kan bruke litt tid sammen og finne ut av hvorfor hun ikke ville si noe, hvorfor hun ventet så lenge med å si det, hvorfor hun ikke vil ha analsex med deg, hvorfor du drømmer om dette om natten.

Håper det ordner seg for dere :)

Skrevet

Heh-heh - beklager, men det høres litt komisk ut slik du beskriver det. Imidletid skjønner jeg deg godt på ett punkt: Hvis hun hadde analsex mange ganger med ex-en, så hadde jeg også biltt sur hvis hun ikke ville ha det med meg.

Skrevet

I og med at hun ikke vil ha analsex med deg, men med exen. Vil jeg tro at hun ikke nøt det noe særlig?

Og siden hun ikke har fortalt deg dette før nå, vil jeg tro at hun skammer seg over dette?

Kanskje du heller kan gi henne en ny erfaring på dette området? Skyv tankene bort, lettere sagt enn gjort. Kun du som kan gjøre noe med dette.

Skrevet (endret)

Du får bare takle fortiden hennes, eller dumpe henne. Hvis hun ikke vil ha analsex med deg er det nok fordi hun ikke likte det med eksen.

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Syntes du burde ta og roe deg helt ned. Hva hun har gjort tidligere har du egentlig ingenting med, hun velger selv om hun vil si det til deg. Nå har hun sagt det, men det betyr ikke at du burde henge deg opp i det.

Vi norske kvinner har gjerne mange sexpartnere og opplevelser med disse og det må folk bare respektere. De fleste jeg kjenner forteller ikke noe om denne fortiden sin uansett, så du skal være glad du har en så åpen og ærlig kvinne som du har.

Å forvente at du skal få ha analsex med henne fordi hun har hatt det tidligere er like dumt som å forvente at dere skal nå ha trekant med en annen kvinne fordi det kanskje har skjedd før.

Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Å forvente at du skal få ha analsex med henne fordi hun har hatt det tidligere er like dumt som å forvente at dere skal nå ha trekant med en annen kvinne fordi det kanskje har skjedd før.

Den sammenlikningen synes jeg var direkte dårlig i denne sammenhengen...

Å forvente å få analsex med henne fordi hun hadde det med eksen?

Jepp, så absolutt. Med mindre hun forteller HVORFOR hun ikke vil ha det, noe som selvfølgelig ligger der som et stort tomrom, etter å ha fortalt at hun faktisk hadde det. Det er ikke åpenhet og ærlighet å fortelle halve sannheten, da burde hun heller ha tiet med hele saken...

Forøvrig, "Norske kvinner har gjerne mange sexpartnere"...

Når er det blitt det absolutte eksplisitte faktum?

Skrevet

Huff. Har du et veldig anstrengt forhold til sex siden du ikke takler å høre at dama di har hatt ulike former for sex med eksen sin?

Skrevet
Huff. Har du et veldig anstrengt forhold til sex siden du ikke takler å høre at dama di har hatt ulike former for sex med eksen sin?

Signerer.

Og uansett, hva hun har gjort i fortiden har ikke du noe med. Hvis du ikke liker det, så er den nesten verst for deg.

Kan ikke forandre fortiden, men du kan påvirke nåtiden, så kanskje du burde gjøre det beste ut av det hvis du faktisk er glad i henne, og ikke plage degselv med sånne detaljer.

Gjest jegvilværeanonymjegogså
Skrevet
hun er norsk jeg er indisk. vi er 26 og 29 år.

Anonym? sikkert mange par som dere!

Forresten, har du ikke vært sammen i 6 år, kanskje ikke så viktig hva dama gjorde i tenårene eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...