Gå til innhold

endelig deilig..,men får rifter


Gjest Minamor

Anbefalte innlegg

Gjest Minamor

Hei!

Jente 26 her,aldri vært på forumet før.Håper noen svarer meg plzz..

Er singel, men har tidligere hatt 2litt lengre forhold.Jeg hadde ikke noe særlig god sex i disse forholdene og savnet det og fikk ganske dårlig seksuell selvtillit/selvfølelse.

Nå har jeg vært 3ganger sammen med en mann og det har vært nyyydelig og jeg svever litt må jeg si.Mener ikke å starte noen penistråd her,men må nesten nevne at han er såkalt velutrustet med en svært stor,kraftig penis.Nesten i største laget for meg.

Likevel,har lest litt,og mange seriøse nettsteder m.kvinnelige helsesøstre osv.sier at størrelse ikke har noen innvirkning,men jeg må innrømme at for meg så virker dette overraskende sterkt opphissende.

Håper at det fins andre jenter også som kan bekrefte lignende følelser/tenningsmønster.Ønsker ikke å føle meg som en freak...

MEN..,jeg har nå fått litt rifter i skjedeåpningen etter sist gang,(pga.tykkelsen hans),

og er redd for å få infeksjon.Hvordan kan jeg egentlig få revne når jeg var svært våt og fikk orgasme?

Hvordan kan jeg unngå innfeksjon,og hva skal jeg si til han?(Er ikke helt sånn fortrolig enda..)

Klem for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...