Gå til innhold

sex med slektning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som er så galt med det, da? Hvorfor angre på noe som ikke burde skade noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det som er så galt med det, da? Hvorfor angre på noe som ikke burde skade noen?

Sant nok det da... men ... hi hi er alltid ett men:P jeg er bare redd for at om typen spørr og jeg forteller han det ., at han skal klikke og bli sån: å herregud for ei tøyte^^ For jeg holder ingenting hemmelig for typen

Gjest Methuselah
Skrevet
Det er du som ikke forstår det språket du leser, og grunnleggende logikk, Metuselah. Det er ikke noe poeng i å diskutere når nivået er så lavt. Ta rådet mitt - det er faktisk velmenende, iom. at det kan gjøre at du unngår å bæsje fullstendig på leggen når du forsøker å argumentere for noe du tror du har forstått.

Jeg forstår at pedofili er noen som tenner på barn før de har nåd puberteten. Selvfølgelig kan alderen være forskjellig fra barn til barn når pubertetn begynner. Men pedofili er noen som tenner på barn før puberteten. Det er alt jeg sier. Jeg er klar over at puberteten kan starte på forskjellige alder at noen er tidlig noen sene. Alt jeg sier er at pedofile er voksne som tenner på barn før puberteten,

Og at en hebefil er en som tenner på barn i puberteten. Og generet sett er barn i 14 i puberteten. Dermed er det hebefili. Og si at mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile, Er faktisk ikke feil

Det er alt jeg sier.

Forstår du. Det jeg sier er at en pedofil og hebefili er 2 forskjellige ting.

Skrevet

Det eneste du har gjort er å innse at du tok feil og nå prøver du å snakke deg bort fra det. Helt enig med rimmern :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...