Gå til innhold

sex med slektning?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvor nær slektning er det da?

Tremening eller lenger ut syns jeg er helt greit. Det kommer selvfølgelig litt an på hva slags forhold man har til hverandre.

Jeg kunne for eksempel ikke hatt sex med storebroren til bestevenninna mi. Han er som en bror for meg.

Men å ha sex med en tremening som jeg aldri har hatt noe slags forhold til? Absolutt.

Storebror til venninna di kan vel ikke regnes som slektning.

Jeg var sammen med og hadde et sexuelt forhold til broren av bestevenninda mi i mange år.. Problemet kommer gjerne når det ble slutt,, da ble det slutt mellom bestevenninna mi og meg også

Videoannonse
Annonse
Gjest Tore Hore
Skrevet
Storebror til venninna di kan vel ikke regnes som slektning.

Jeg var sammen med og hadde et sexuelt forhold til broren av bestevenninda mi i mange år.. Problemet kommer gjerne når det ble slutt,, da ble det slutt mellom bestevenninna mi og meg også

Nettopp derfor burde du ikke gjort det. Lurt å tenke litt lenger enn nesa si.

Gjest Tore Hore
Skrevet

Vi er forøvrig alle i slekt på en eller annen måte. Norge er ikke det største landet. Skal man være sikker bør man finne seg en utlending. Da slipper man barn med to hoder og seks tær.

Skrevet
Nettopp derfor burde du ikke gjort det. Lurt å tenke litt lenger enn nesa si.

Jeg var 14 ung, veldig dum og lett å lede.

Var broren som var 8 år eldre en oss som både tok ingenativet, styringen og sjarmerte seg til å få det slik han ønsket.

Var desverre for ung på den tiden til å skjønne at fyren -kun- var ute etter et sexleketøy og hushjelp.

Gjest Tore Hore
Skrevet
Jeg var 14 ung, veldig dum og lett å lede.

Var broren som var 8 år eldre en oss som både tok ingenativet, styringen og sjarmerte seg til å få det slik han ønsket.

Var desverre for ung på den tiden til å skjønne at fyren -kun- var ute etter et sexleketøy og hushjelp.

Jammen bra du var 14 i det minste, og ikke 11. Da hadde jeg syntes han var litt pedo!

Gjest Methuselah
Skrevet
Vi er forøvrig alle i slekt på en eller annen måte. Norge er ikke det største landet. Skal man være sikker bør man finne seg en utlending. Da slipper man barn med to hoder og seks tær.

Om vi går langt nok til bake så stammer alle menneskene på jorden fra samme foreldre. I den forstand er alle mennesker i verden i slekt siden vi alle stammer fra den samme stamfar og stammor

Gjest Methuselah
Skrevet
Jammen bra du var 14 i det minste, og ikke 11. Da hadde jeg syntes han var litt pedo!

Jeg vil bare lære deg noe

En pedofil er en person som tenner på barn før de når puberteten. Altså om man ligger med en på 11 eller 14 er man ikke Pedofil men man er Hebefili som er personer som tenner på barn i puberteten altså mellom 11 og 16. En Pedofil er en person som tenner på barn før de er i puberteten

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hebefili, eller ephebophili, er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge mennesker i puberteten, det vil si mellom 11 og 16 år. Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile

http://no.wikipedia.org/wiki/Hebefili

-----------------------------------------

Gjest Gjest_klara klok_*
Skrevet

Trådstarter er helt klart ikke mer enn 16 år - lett å lese av svarene hennes. Ha sex med hvem du vil, så lenge det er søskenbarn eller helst lenger ut i familien. Min familie hadde nok sannsynligvis dødd av kvalme hvis jeg hadde starta opp et sexforhold til søskenbarnet mitt. Men alle er jo ikke så normale som oss :)

Skrevet
Angelina Jolie Gud hvordan mennesker kan synes hun er fin er ufatelig jeg hadde ikke ligget med henne om jeg hadde fått 500 milliarder.

Når Angelina Jolie blir disset på grunn av utseendet på forum, så håper jeg alle dere andre skjønner at det ikke er noen grunn til å ta seg nær av det hvis dere blir disset på forum.

Skrevet

Det kommer heeeelt ann på hvor nære slektninger dere er!

Tremeninger og lenger bak i slekta går vel greit! Søskenbarn og det som er før det blir for nært igjen syns jeg.

Skrevet

Tenk én gang til før du forsøker å lære bort ting. Det sier seg selv at en person på 11 godt kan være prepubertal - dette varierer veldig, selv om de fleste er i gang rundt den alderen. Så å si at en voksen person som tenner på en 11-åring ikke er pedofil blir vanskelig.

Forøvrig - en 11- eller 12-åring er et barn. Hvorvidt den korrekte termen er pedofil eller ei er ravende likegyldig, da det er like forbannet alvorlig enten puberteten nettopp har inntrått eller ei.

Jeg vil bare lære deg noe

En pedofil er en person som tenner på barn før de når puberteten. Altså om man ligger med en på 11 eller 14 er man ikke Pedofil men man er Hebefili som er personer som tenner på barn i puberteten altså mellom 11 og 16. En Pedofil er en person som tenner på barn før de er i puberteten

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hebefili, eller ephebophili, er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge mennesker i puberteten, det vil si mellom 11 og 16 år. Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile

http://no.wikipedia.org/wiki/Hebefili

-----------------------------------------

Skrevet
Tenk én gang til før du forsøker å lære bort ting. Det sier seg selv at en person på 11 godt kan være prepubertal - dette varierer veldig, selv om de fleste er i gang rundt den alderen. Så å si at en voksen person som tenner på en 11-åring ikke er pedofil blir vanskelig.

Forøvrig - en 11- eller 12-åring er et barn. Hvorvidt den korrekte termen er pedofil eller ei er ravende likegyldig, da det er like forbannet alvorlig enten puberteten nettopp har inntrått eller ei.

Bra sagt!

Gjest Methuselah
Skrevet

Det er fakta en Pedofil er en person som tenner på barn før de er 11 år

Dette er fakta hebefile er folk som tenner på barn på mellom 11 og 16. Dette er fakta så enkelt er det

Og kalle folk som tenner på 11 til 16 åringer pedofile er feil. De er ikke pedofile de er hebefile.

Dette er fakta enten du liker det eller ikke

Skrevet (endret)

Methuselaleh: Så du påstår altså at 11 er en absolutt alder, og at alle 11-åringer er i puberteten, og ingen 10-åringer er i puberteten? I såfall tar du så absurd feil at det er helt umulig å ta deg alvorlig. Ellers - kanskje du har misforstått? Pedofili har ingenting med alder å gjøre, men med hvorvidt de man tenner på er prepubertale eller ikke. Om en person er prepubertal, så er vedkommende det enten han/hun er 10 eller 11 år. Og en voksen som tenner på denne personen er pedofil.

11-16 er tall som er satt fordi det er representativt for når de fleste er i puberteten. Men det sier seg selv at det finnes unntak begge veier.

Endret av Rimmern
Gjest Methuselah
Skrevet
Methuselaleh: Så du påstår altså at 11 er en absolutt alder, og at alle 11-åringer er i puberteten, og ingen 10-åringer er i puberteten? I såfall tar du så absurd feil at det er helt umulig å ta deg alvorlig. Ellers - kanskje du har misforstått? Pedofili har ingenting med alder å gjøre, men med hvorvidt de man tenner på er prepubertale eller ikke. Om en person er prepubertal, så er vedkommende det enten han/hun er 10 eller 11 år. Og en voksen som tenner på denne personen er pedofil.

11-16 er tall som er satt fordi det er representativt for når de fleste er i puberteten. Men det sier seg selv at det finnes unntak begge veier.

Enten du liker det eller ikke så er det ikke pedofili om man tenner på noen som er 14. Det er Hebefili

men jeg gidder ikke kasta bort tiden og diskutere med personer som ikke vil innrømme at de tar feil.

Gjest Mann på 43
Skrevet
men jeg gidder ikke kasta bort tiden og diskutere med personer som ikke vil innrømme at de tar feil.

Blir lite diskusjoner med deg selv da?

Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.

Å påstå at ingen på 11 eller eldre verken er prepubertale eller peripubertale er litt drøyt.

Uansett så er nå min mening at om en som tenner på barn ikke kan holde lystene fanget så bør vedkommende kastreres.

Skrevet
Enten du liker det eller ikke så er det ikke pedofili om man tenner på noen som er 14. Det er Hebefili

Dette er nesten flaut, og du bør trekke deg litt tilbake og forsøke å bruke innsiden av hodet litt før du sier noe mer her.

1. Jeg har ikke sagt noe om folk som er 14. Det finnes knappt 14-åringer som ikke er i puberteten.

2. Jeg har snakket om 11-åringer, som du påstår er en absolutt alder som skiller pedofili. Dette faller på sin egen urimelighet, fordi en 11-åring faktisk ikke behøver å være i puberteten.

Det du ikke forstår med teksten du selv siterer, er at 11-14 er en beskrivelse av den TYPISKE alderen for pubertet, og ikke absolutte tall. Som sagt: Før du prøver å belære andre, og sågar påstår at de tar feil, så er det en idé å lære seg grunnleggende logikk- og tekstforståelse selv. Da slipper du å fremstå så flaut som du gjør nå.

Gjest Methuselah
Skrevet (endret)
Dette er nesten flaut, og du bør trekke deg litt tilbake og forsøke å bruke innsiden av hodet litt før du sier noe mer her.

1. Jeg har ikke sagt noe om folk som er 14. Det finnes knappt 14-åringer som ikke er i puberteten.

2. Jeg har snakket om 11-åringer, som du påstår er en absolutt alder som skiller pedofili. Dette faller på sin egen urimelighet, fordi en 11-åring faktisk ikke behøver å være i puberteten.

Det du ikke forstår med teksten du selv siterer, er at 11-14 er en beskrivelse av den TYPISKE alderen for pubertet, og ikke absolutte tall. Som sagt: Før du prøver å belære andre, og sågar påstår at de tar feil, så er det en idé å lære seg grunnleggende logikk- og tekstforståelse selv. Da slipper du å fremstå så flaut som du gjør nå.

Jeg tror ikke du forstår hva jeg sier.

Endret av Methuselah
Skrevet

Det er du som ikke forstår det språket du leser, og grunnleggende logikk, Metuselah. Det er ikke noe poeng i å diskutere når nivået er så lavt. Ta rådet mitt - det er faktisk velmenende, iom. at det kan gjøre at du unngår å bæsje fullstendig på leggen når du forsøker å argumentere for noe du tror du har forstått.

Skrevet

Da jeg var 19 hadde jeg og søskenbarnet mitt sex... Vi har hatt det flere ganger oppigjenom tiden og da..

Vi koste vell oss vær gang vi var på hytten i lag ...

Men nå som jeg er en del år eldre og har INGEN komtakt med han , angrere jeg mye.. Men hva skal jeg si .. vi var unge og .. hmm 19 er da ikke så ungt.. vell vi lå på hytta og snakket og ble kåte.. hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...