Gå til innhold

ONS?


Tonje Marie

Anbefalte innlegg

Jeg leste et innlegg fra ei som sa at hun hadde fått ONS eller noe, og vært veldig våt fordi hun var så veldig tent på en fyr. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt på dette og lurer på om noen vet hva ONS betyr? Sikkert jeg som er litt treig eller rar som ikke vet det, men er jo lov å spørre. :flau:

Så tenker jeg igjen hva som er normalt når det gjelder dette å bli våt..? Hvis noen har noen synspunkter på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice
Jeg leste et innlegg fra ei som sa at hun hadde fått ONS eller noe, og vært veldig våt fordi hun var så veldig tent på en fyr. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt på dette og lurer på om noen vet hva ONS betyr? Sikkert jeg som er litt treig eller rar som ikke vet det, men er jo lov å spørre. :flau:

Så tenker jeg igjen hva som er normalt når det gjelder dette å bli våt..? Hvis noen har noen synspunkter på det..

ONS betyr one night stand. Det kan være vellykket eller fiasko ettersom. Jeg tror nok det for mange kan være ganske pirrende å ha sex med en ukjent. Men i det lange løp har man den beste sexen med en partner man er forelsket og glad i. Det er i alle fall det jeg tror.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.. Det burde jeg jo ha skjønt :P

Nå følte jeg meg litt dum, men men.. Takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Selvfølgelig.. Det burde jeg jo ha skjønt :P

Nå følte jeg meg litt dum, men men.. Takk =)

Du har ingen grunn til å føle deg dum. Det er så mange slags forkortelser. Jeg husker jeg spurte en gang om hva asap betydde, Jeg hadde lagt merke til dette ordet flere ganger. Det betyr as soon as possible. Tøm og røm asap ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...