Gå til innhold

Ofte at han ikke kommer...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er ei jente i midten av tyveårene, har vært samboer i noen år og sexlivet har vært bra. Jeg har det fortsatt veldig bra, vi fungerer greit i senga og jeg kommer hver gang, enten ved samleie eller oralsex.

Men nå skjer det ofte at han ser ut til å ikke komme eller kommer veldig "dårlig", merker det når jeg suger han. Enten så kommer han ikke eller det bare drypper litt ut. Før merket jeg at han kom hver gang, i kraftige rykninger og med kraftig sprut, så jeg lurer på hva som har skjedd, tenker ofte på at jeg ikke greier å gjøre det bra for han lenger?? Vil jo ikke legge noe press på han med dette, så er det noen som har opplevd noe av det samme?

For merker at også jeg blir frustrert av at han kommer så "dårlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men hva er mulighetene for at han har tatt på seg selv på forhånd? Tar en stund før man blir "ladet opp igjen", for å si det sånn. Men om han selv blir frustrert av dette så er vel ikke det tilfelle. Da er jeg rett og slett ikke sikker. Selv så kommer jeg i "styrke med henhold til tid brukt", for å si det sånn. Jo lengre tid man bruker på det hele, jo bedre/lengre er orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikropikkmannen

Du tenner ham ikke nok. Menn spruter litt hvis de ikke er veldig tente, og så spruter de masse om man har brukt lang tid på å bygge opp en orgasme. Den manlige orgasmen er ikke noe mindre kompleks enn den kvinnelige, menn har bare kulturelt mer tradisjon for å utforske den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...