Gjest Gjest_liz_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 kan forskjellige p piller gi mer eller mindre sexlyst? hva annbefaler dere for å få mest mulig sexlyst?
lovenemo Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Hvordan man reagerer på p-piller varierer sterkt fra person til person, så du får nok ingen fasit-svar på det der. Men å bruke p-piller for å få økt sexlyst har vel ingenting for seg, annet enn at du er mer beskyttet når du da skal ha sex. Hvis du mener at du trenger medikamenter for økt sexlyst, ta en prat med legen.
Saeria Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 P-piller kan redusere libido, ja. Jeg er en av de "heldige" som får lysten omtrent drept av hormonprevensjon generelt.
stella K Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 det er jo forskjellige hormoner i p-piller, så kanskje det utspiller en rolle på sexlysten også.... bare en tanke
Gjest Cupcakes Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 jeg har akkurat sluttet på p-piller (yasmin, et av det med mest hormon nivå i seg) og grunnen til det var nettop at jeg føler den har minsket sex lyst og påvirket humøret mitt veldig mye (negative veien..) da jeg var hos legen for å høre om ting og tang rundt dete, fortalte hun meg at det på en måte ikke var så mye poeng å bytte til en annen hormon prevensjon, utenom en av minipillene men den må taes veldig nøyaktig hverdag..å det funker dårlig så vimsete jeg kan være. men nå hadde jeg gått på pillen i 5 år, så hadde jo trykt i meg en del hormoner som "spøkte" i kroppen. men nå som jeg har sluttet er humøret mye bedre og sexlysten på vei tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå