Gjest Gjest_mia_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 jeg har brukket håndleddet, noe jeg ikke har "tid" til.. (går ikke mer i detaljer for hvorfor ).. men mitt spørsmål er.. jeg kjenner en som jobber som sykepleier og sikkert kan fjerne denne for meg.. jeg har kun gått med den i tre uker.. funker dette? er det i det hele tatt "lov" ?
Gjest Wacmoc Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Vennen din har ikke lov til det tror jeg. Og dette er utrolig idiotisk av deg, ettersom at bruddet kan bli værre og du kan få betennelser og kan ødelegge håndleddet ditt helt.. Du skulle ikke brukket håndleddet da, om du ikke har "tid" til å bli bra igjen.. Syntes det er utrolig tåplig av deg at du ikke gidder å bli bra igjen, og risikerer heller å bli værre. Men det skal jeg ikke gå mer inn på...
angeleyes Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Du burde absolutt ikke fjerne gipsen før legen sier at du skal. Gipsen er der for at hånleddet skal gro riktig og at armen skal bli like god som før. Ingen har vel tid til å brekke håndleddet? Jeg mener at vennen din burde vite bedre enn å gjøre dette for deg hvis hun er sykepleier. Om hun har lov eller ikke er jeg ikke sikker på.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Du mener ikke alvor,gjør du ? Har ikke "tid" til å vente til et brukket håndledd har grodd ? Men tid til et helt liv med plager eller skjevhet i håndleddet har du tydeligvis. Som sykepleier selv så ville jeg blitt sjokkert om en kollega fjernet en gips hos en venninne før legene sa det var greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå