Gjest Poker face Skrevet 14. april 2009 #21 Skrevet 14. april 2009 besafe combi har vi. veldig bra sete. vi er mega fornøyde
liv Skrevet 14. april 2009 #22 Skrevet 14. april 2009 Forskjellige seter står bra i forskjellige biler, det lønner seg derfor å prøve de før en kjøper
Rafi Skrevet 14. april 2009 Forfatter #23 Skrevet 14. april 2009 ok, da skjønner jeg at vi må prøve begge!! Har forresten en svær, diger buss av en Caravelle:p
liv Skrevet 14. april 2009 #24 Skrevet 14. april 2009 Vær litt obs på det med forankringseler da, vet ikke hvordan det er å feste de i de større bilene?
Gekko Skrevet 14. april 2009 #25 Skrevet 14. april 2009 Vi har ett Besafe Izi Combi og ett Maxi Cosi Mobi (kun bakovervendt). Er superfornøyd med Maxi Cosien, og lite glad i Besafe-setet. Det tar stor plass, hvilet er greit nok, men det bråker sånn. Montert korrekt i fremsetet lager det en hel masse irriterende lyder som jeg holder på å bli sprø av. I baksetet bråker det mindre (lyden av setet mot dæsjbord er den verste lyden), men jeg er ikke spesielt glad i det likevel.
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 14. april 2009 #26 Skrevet 14. april 2009 Man kan justere sittestillingen på Besafe-setet også. Hvor bratt sittestillingen er kommer jo også an på hellingen til bilsetet. Vi er i alle fall ikke plaget med hengende hode når han sover. Vår knert henger heller ikke med hodet hvis han sovner i BeSafe Izi combien sin.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #27 Skrevet 15. april 2009 Vær litt obs på det med forankringseler da, vet ikke hvordan det er å feste de i de større bilene? Vi har hyundai H1 7 seter, og det går helt fint å feste, regner med det ikke er store forskjellen i Caravellen. Supert med stor bil; behøver ikke tenke på hvor stort setet er i det hele tatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå