Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Når man tar brystoperasjon, får man stygge arr? Er det sånn at arrene ikke går bort, eller er det en måte å få de bort på? Jeg er en jente på 15 år som sliter med store bryst, og jeg vurderer en oppløftning, men er veldig redd for arrene. Jeg har ikke lest så mye om prosessen eller noen ting enda, så er veldig usikker
Saeria Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Når man tar brystløft og/eller reduksjon, vil man få arr. For de fleste vil arrene blekne med tiden, og bli mindre/lite synlige, men de vil være der. Det være sagt, så har jeg sett bryster som har vært gjennom reduksjon, og de så veldig fine ut.
Frustrert Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Synes du bør vente til du er over 20 før du gjør noe som helst. Du kan jo lese litt om det på internett og se hva som kan gjøres, hvordan resultat du kan forvente osv. Men selve operasjonen vil jeg anbefale deg å vente med til du er helt sikker på at det er det du vil. Det er utrolig fort å angre på ting man gjør i ungdomstiden når man blir eldre Lykke til hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå