Gå til innhold

første gang


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg er 15 år og jomfru, men jeg har møtt en gutt og vi har pratet om å ha sex sammen, men jeg er veldig nervøs iogmed at det blir første gangen. Derfor har jeg noen spørsmål jeg trenger svar på.

1. er det normalt at gutten sørger for å ha med kondom, eller skal jeg ta med?

2. trenger man glidemiddel, eller klarer man seg uten?

3. hvilken stilling er den "enkleste" og mest normale første gangen?

4. han er lite erfaren han og, så han kommer sikkert til å peise på med en gang. men hvor lenge bør forspillet vare, og hva kan man gjøre som forspill som er spennende for begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv gutt og synes det er pålagt av meg å ha med kondom om jeg tenker å ha sex. Likevell bør du også ha det, så er du sikker på at dere ikke blir liggende uten.

Jeg bruker sjelden glidemiddel når jeg og min kjæreste har sex. Men jeg tror det kan være veldig lurt å bruke glidemiddel første gang. Er du nærvøs blir du nok ikke så våt som du kanskje burde bli. Tror bruk av glidemiddel førstegang vil gi dere begge en bedre opplevelse.

Du legger deg på ryggen, han oppå. Enkelt og greit. Misjoner kalles det.

Det finnes lite fasitregler. Men ikke stress med det om du er nervøs. Du er ennå ung. Men snakk mye om det. Ta ting med humor, ikke la det bli en seriøs steming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

veldig glad for at du tar deg tid til å svare, tusen takk:) håper flere som er innom tråden tar seg tid til å svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. er det normalt at gutten sørger for å ha med kondom, eller skal jeg ta med?

Begge har ansvar for å beskytte seg selv. Derfor syns jeg du skal ta med. Det gjør jo ingenting om han har med kondom også :)

2. trenger man glidemiddel, eller klarer man seg uten?

Det kommer helt an på. Du må nesten se selv ut i fra hvor våt du blir. Jeg trenger ikke glidemiddel hvertfall.

3. hvilken stilling er den "enkleste" og mest normale første gangen?

Helt individuelt igjen. Første gang jeg hadde sex så var jeg på toppen, fordi da kunne jeg selv bestemme. Det var veldig greit for meg.

4. han er lite erfaren han og, så han kommer sikkert til å peise på med en gang. men hvor lenge bør forspillet vare, og hva kan man gjøre som forspill som er spennende for begge?

Forspillet burde vare til begge to er kåte, og du er våt nok :)

Det viktigste er uansett å kose seg og være komfortabel med det som skjer. Hvis ikke gjør det vondt, det garanterer jeg deg.

Endret av Ethereal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig lurt med glidemiddel første gang.

Også lurt med langt forspill - jo kåtere du er, jo bedre blir det. Si det til han på forhånd om det er slik at han også er ganske uerfaren - at du vil dere skal kysse og ta på verandre en god stund først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...