Gå til innhold

Har møtt Vebjørn Sand i sommer..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Og makan til karismatisk, hyggelig mann å snakke med skal du lete lenge etter! Må si jeg ble litt sjarmert ja :oops: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde

Neivel Barbie - men så tror jeg ikke akkurat det er utseendet han ønsker å bli assosiert med. Har aldri opplevd å treffe ham selv - men traff en gang Nico Widerberg og HAN gjorde inntrykk stort inntrykk på meg. Jeg synes det er en opplevelse å treffe kunstnere og høre dem fortelle om sine arbeider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VS fan

Jeg sa at Vebjørn Sand var "karismatisk, hyggelig mann å snakke med " , sa ingenting i det innlegget om at han var kjekk Barbie....Dessuten: det er vel ikke bare det rent fysiske som gir en den følelsen heller er det vel? Det er nettopp sjarmen, karismaen, måten man ter seg på som gir de sterkeste inntrykkene? Og når det er sagt, så er han veltrent og kjekk ja :blunke:

Det er bare den følelsen man fikk!

http://www.vebjorn-sand.com/bio.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da!

Beklager at jeg synes mannen er pen å se på....! :evil:

Jeg skulle selvfølgelig aldri sagt det.....

Jeg har sikkert fått solstikk,ettersom jeg fortsatt har sansen for menn.

Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

bra! hi, hi da er vi enige da: Vebjørn Sand er kjekk :sjarmor: (trodde rett og slett du i sted ikke skjønnte at han var sjarmerende fordi du syns han ikke var kjekk...) Men kanskje det var varmen ja! God sommer da!

Kanskje du skulle ha søkt på jobben som aktmodell :wink: , det var det han drev med mens han var i Norge i sommer, male akt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vebjørn Sand prøver stort sett å sjekke opp alle damer han treffer. Jeg har også vært utsatt for fyren, på gamle Ryktebørsen, og må medgi at jeg verken synes han er kjekk eller sjarmerende.

Men hver sin smak! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er kan han ikke male hender...
??

Jeg syns ihvertfall at han er en svært dyktig maler, grafiker og prosjektskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Det eneste jeg tenker på når jeg hører navnet Vebjørn Sand- er at vi har ligget på samme stabbur, hehe- i hvert vårt rom,med hver vår kjærest.... :oops: ...veldig lytt i sånne gamle stabbur......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Vega - det er veldig få kunstnere som kan male hender. Hender er noe av det vanskeligste man kan male ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "plakat" av et av maleriene hans og der er ihvertfall hendene på kvinnen helt fine...Der han faktisk skrevet en liten hilsen på selv til meg :) Og han er jo i New York for å utvikle ser mer innen det å male mennesker. Tror han er kjent for å være dyktig i det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Når vi snakker om norske kunstnere så må jo Sand være en av de som er dyktigst til å male hender. Svært få norske kunstnere som er godt skolert innenfor den naturalistiske tradisjonen - bare se på motstanden mot å opprette et professorat for dette på akademiet.

Uansett, når snakker om å være dyktig til å male/tegne hender, se på verkene til Leonardo da Vinci - DET var en som var dyktig til å male/tegne hender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med å ikke kunne male hender var noe han ble beskyldt for i en tv-debatt en gang for lenge siden..

Jeg, derimot synes Vebjørn Sand er utrolig kjekk... -Og hvis han har "utrolig karisma" i tilegg.. :kyss:

Selvfølgelig bruker han kjendisstatusen til å dra damer.. det ville jeg også gjort

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...