Gå til innhold

Uvedkommende på hotellrommet...


Gjest reisefeber

Anbefalte innlegg

Gjest reisefeber

Vi skal reise til Barcelona på langweekend. Hotell og alt er bestilt, 2 stjernes sentralt i byen. Nå fant vi på et forum litt tilbakemeldinger fra gjester som har bodd på dette hotellet. De fleste er veldig positive, men det var en som skrev at de hadd våknet av at en fremmed mann sto inne på rommet deres! Han hadde forlatt straks de våknet. Men likevel, dette høres utrolig ekkelt ut! Vet ikke om jeg tør reise... Har noen vært bort i dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Dette kan vel i utgangspunktet skje nesten hvor som helst.

Hva gjorde at han hadde kommet seg inn? Hadde de ikke låst? (de fleste hotell har jo smekklås, men langt i fra alle) Kan han ha vært en ansatt som trodde at rommet sto tomt? Var det en tyv som hadde brutt seg inn? (det opplevde mine foreldre da de bodde på et stort, annerkjent hotell i London en gang)

Så sant det er snakk om en enkeltepisode, og ikke mange andre anmeldelser rundt samme tema eller andre ting som gjør at man føler seg utrygg så hadde ikke jeg blitt redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd flere ganger at nøkler på hotellrom er såpass like eller helt like slik at man kan låse seg inn på andre rom enn sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...