Marble Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Hei.. Skal for første gang i mitt liv til Frankrike, fatter ikke jeg ikke har vært der enda, men bedre sent enn aldri. Vet at en kan bli mer eller mindre utmattet der, men ønsker allikevel å få med meg så mye som mulig.. Skal til Louvre, Picasso museet og Eiffeltårnet uansett. Noen som har andre tips, særlig innen kunst/moderne kunst?? Takker hjertelig for alle svar
Ingeborg Skrevet 14. juli 2003 #2 Skrevet 14. juli 2003 Hvis preferansen din er moderne kunst, ville jeg faktisk foretrukket Musee d'Orsay framfor Louvre. Få det for all del med deg uansett!
Marble Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2003 Takk for svaret, faar vel ta det litt som det kommer. Blir en travel helg
Retz Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Få med deg innspurten i Tour de France den 27 juli hvis du kan! Det er bare å stille seg opp på Champs-Elysées. Husk å vær ute i god tid, det er et menneskemylder uten like der.
meta Skrevet 18. juli 2003 #5 Skrevet 18. juli 2003 Vi var i Paris forrige uke og var på Musee d'Orsay. Fantastisk!! :D Ellers har jeg ingen andre tips når det gjelder moderne kunst. Men en ting som imponerte oss stort var Napoleons gravsted. Fantastiske utskjæringer, statuer og en nydelig tak..
Marble Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2003 Skal definitivt gaa paa dette museet naa, gleder meg
Ingeborg Skrevet 18. juli 2003 #7 Skrevet 18. juli 2003 Et tips for Musee d'Orsay: Vær TIDLIG ute, køen blir veldig lang veldig fort... Og på denne tida er det veldig varmt å stå i veldig lang kø veldig lenge! (veldig mange ganger jeg klarte å si "veldig" på de setningene!)
meta Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Vi gikk til Musee d'Orsay litt på ettermiddagen og da var det ikke kø i det hele tatt. Vi gikk rett inn :D
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #9 Skrevet 20. juli 2003 Sacre ceur..... Nydelig diger katolsk kirke, ubetalelig......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå