Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere dusjkabinettet? Hvilke vaskmidler bruker dere? Jeg har dusjkabinett med klare, rette glassflater og liker ikke når det blir skjolder. Hva anbefales??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har dusjkabinett? ;-)

Skrevet

Nå har jeg et dusjkabinett i plast da, og da funker Jif aldelses utmerket, men siden du sier du har glass bør vel en real "vindusvask" fungere? Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg regner med en bør kunne vaske glasskabinetter slik som en vasker glassvinduer :P

Skrevet

Jeg bruker mikrofiberklut beregnet på glass, også tørker jeg over med avispapir etterpå :)

Skrevet

Takker for tips :-)

Skrevet

Først dusjer jeg hele dusjen med vann, sprayer med Jif baderom, og bruker nal til slutt.

Skrevet

Jeg skrubber dusjdørene i glass med Zalo og gryteskrubb (svamp med skrubb på). Synes det er sterkere lut enn Jif, men nå rekker våre dusjdører å bli skikkelig gufne før jeg orker vaske dem også.... :sjenert:

Gjest Papirkurven
Skrevet

Pleier å ta klor på en skrubbesvamp og skrubbe ned dørene og så skylle av med kokende vann.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Jeg bruker det vaskemiddelet jeg har for hånden der og da og avispapir. Da blir det skjoldtfritt. Jeg gjør det samme med speilet. Jeg har aldri fått til speil med nal.

Skrevet

Jeg bruker ajax professional kalk og fett. Smører den inn med en svamp, skrubber litt der det trengs(typisk nederst), lar det virke i 5 min og skyller av med dusjstrålen mens jeg drar svampen over..

Gjest Glasstrine
Skrevet

Cillit Bang for bad! Fungerer strålende på mine dusjvegger i glass! Du bare sprayer på, går over med en klut for å fordele sprayen og skyller av med dusjen etterpå. Den fjerner kalk og såpeflekker uten at du må skure. Eneste minus jeg ser er at du skal ha god lufting når du bruker produktet.. Sikkert ikke det mest miljøvennlige, men det bryr jeg meg katta om ettersom jeg slipper å skure... (Cillit Bang for kjøkkenet derimot, det får jeg IKKE til å fungere...)

Skrevet

Eddikvann og microfiberklut. Billig, miljøvennlig, desinfiserende og effektivt. Eneste minuset er at det ikke lukter spesielt godt, men det syns jeg ikke noen baderomssprayer gjør heller, dessuten forsvinner eddiklukten med en gang, det gjør ikke lukten av Jif.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...