Gjest Wacmoc Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg vet at de fleste her inne ikke er leger, men lurte på om noen kan si meg noen tegn på at du kanskje har hjernerystelse? Jeg blei dyttet igår, og da jeg datt slo jeg huet og ble bevistløs. Usikker på hvor lenge, men ikke mer enn et minutt kanskje. Blei kjempesvimmel, og idag har jeg hatt en liten kul i bakhodet og har vært tung i hodet og hatt vondt og har vært sliten. Vært svimmel innimellom, men slo værst til i sta da jeg gikk med hunden, blei kjempesvimmel og skjønte ingenting før jeg pluttselig spydde. Var kjempesvimmel og kvalm. Gikk så en halvtime før jeg spydde enda en gang og nå ligger jeg rett ut på sofaen og drikker Cola. Så tenkte på det at jeg kanskje har fått en liten hjernerystelse fra igår e.l.. Noen synspunkter?
Pjukset Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Det kan absolutt tenkes du har en hjernerystelse, og det er ikke noe å kimse av. Hvis du var bevisstløs et helt minutt burde du dratt til legevakten. Jeg ville vel egentlig dratt til legevakten i dag, ring ned og hør hva de mener. I mellomtiden bør du holde deg unna alt som heter pc/tv/bøker/blader, i tillegg bør du ha en person hos deg som passer på å vekke deg mens du sover. Har man fått slag mot hjernen og har symptomene du har skal man absolutt sjekkes av en lege, raskest mulig.
Gjest Wacmoc Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Det kan absolutt tenkes du har en hjernerystelse, og det er ikke noe å kimse av. Hvis du var bevisstløs et helt minutt burde du dratt til legevakten. Jeg ville vel egentlig dratt til legevakten i dag, ring ned og hør hva de mener. I mellomtiden bør du holde deg unna alt som heter pc/tv/bøker/blader, i tillegg bør du ha en person hos deg som passer på å vekke deg mens du sover. Har man fått slag mot hjernen og har symptomene du har skal man absolutt sjekkes av en lege, raskest mulig. Åi, såpass ja. Kan vel ta en telefon ned og høre. Må sies at jeg hadde drukket litt da jeg blei dytta men var overhode ikke full ( såvidt brisen ). Om det har noe å si på saken.
Passive Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Det høres ut som hjernerystelse ja, jeg hadde alle de symptomene da jeg fikk det. Var det et uhell eller ble du skubbet med vilje? God bedring.
Gjest Wacmoc Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Det høres ut som hjernerystelse ja, jeg hadde alle de symptomene da jeg fikk det. Var det et uhell eller ble du skubbet med vilje? God bedring. Var på en måte med vilje, men samtidig uvilje. Trenger ikke gå inn på det Takk
Pjukset Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Åi, såpass ja. Kan vel ta en telefon ned og høre. Må sies at jeg hadde drukket litt da jeg blei dytta men var overhode ikke full ( såvidt brisen ). Om det har noe å si på saken. Spiller ingen rolle, det viktigste er at du får hodet sjekka.
stjernekyss Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Hvis du har kastet opp så kom deg ned til legevakten! Jeg tok et skikkelig slag mot hodet i januar og fikk kraftig hjernerystelse. Da de sendte meg hjem fikk jeg beskjed om å ta kontakt med en gang dersom jeg hadde vedvarende kvalme og kastet opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå