Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Til dere som liker å lese blogger, her en jeg vil andbefale dere www.annkirashobby.blogspot.com Jeg er helt hekta på den. Leser den hver dag
Gjest Tokidoki Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Dersom du skal reklamere for din egen blogg er det kanskje en fordel å skrive hva som er så bra med den?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Nei, bloggen er ikke min. Er så glad i å lese blogger, så kom jeg plutselig over denne bloggen. Måtte bare fortelle om den til dere andre også
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Den bloggen er jo ehm, elendig... Full av skrivefeil, og dama skriver jo bare om ingenting og usunn mat hun lager/spiser... Hvorfor er du hektet på denne bloggen TS?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Den bloggen er jo ehm, elendig... Full av skrivefeil, og dama skriver jo bare om ingenting og usunn mat hun lager/spiser... Hvorfor er du hektet på denne bloggen TS? Det var jo ikke fint sakt Du har kanskje ikke lest hele bloggen hennes? Det hun skriver om er hobby/hverdagen sin. Og er det så farlig om det er et par skrive feil? Alle kan jo skrive feil
Gjest Blogga Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Syns bloggen var ganske søt, men er ikke spesielt interessert i interiør, så det stopper vel der. Er frekk nok til å oppfordre folk til å sjekke ut min egen nystartede blogg om nordisk musikk NordicNoises
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Sier meg enig med gjesten over her et sted - du hun skriver jo om... ingenting?
Gjest Tokidoki Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Syns bloggen var ganske søt, men er ikke spesielt interessert i interiør, så det stopper vel der. Er frekk nok til å oppfordre folk til å sjekke ut min egen nystartede blogg om nordisk musikk NordicNoises Bedre. For det første bør man stå for at man reklamerer for sin egen blogg, og for det andre; skal man reklamere for sin egen blogg er det greit at den har et interessant innhold.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Det var jo ikke fint sakt Du har kanskje ikke lest hele bloggen hennes? Det hun skriver om er hobby/hverdagen sin. Og er det så farlig om det er et par skrive feil? Alle kan jo skrive feil For det første, hverdagen, hvem har interesse av å lese at hun skal på butikken og kjøpe donut og et blad? For det andre, skrivefeil er utrolig irriterende å lese, det en årsak til at vi har gramatikk på skolen. Jeg er fortsatt veldig spent på hvordan TS ble avhengig av å lese om at denne damen spiste potetchips med ost. Med mindre det er egenreklame som noen har nevnt.
Gjest Mu91 Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Har tittet litt på denne bloggen, og jeg syns den var ganske så søt Det jeg syns er så rart er at dere gidder å snakke frekt om en blogg. Er det noen som vet hvor mange år denne damen er da? God påske :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 profilen på bloggen sier 17 år jeg syns denne var mye mye bedre enn veeeeeldig mange på samme alder, sånne som bare skriver om hva de har kjøpt og prøver å reklamere for hvor sinnsykt kule liv de lever
Arielle Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Hun var flink til å være 17 år, og skrivefeilene kan vel forklares av den grunn. Jeg blir nok ikke hekta, men hun lagde fine ting
Gjest Gjest_Bille_* Skrevet 15. april 2009 #13 Skrevet 15. april 2009 Bloggen var søt nok den. Men ikke så mye hobbyblogg kanskje? Jeg synes at en hobbyblogg skal inneholde info om en hobby og da også fortelle litt om hvordan man gjør ting. Sånn som et par strikkeblogger jeg følger med på. Der følger man prosjektene som bloggeren har. Får litt tips om hvordan man kan gjøre ting og ser bilder av ferdige prosjekt. Hva bilder ender og chips har med hobby og gjøre aner ikke jeg. Og bryr meg ikke heller. Folk får skrive hva de vil i bloggen sin og det er opp til hver enkelt å følge med.
Gjest Annen blogger Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 Hmmm, hvis man skal anbefale en blogg bør den nok være mye bedre enn denne... Jeg ble skuffet av innholdet, men bevares alle velger selv hva de skal skrive om i bloggene og hvor mye arbeid de legger ned i det. Jeg ser bare ikke grunnen til å anbefale den videre. Jeg er selv blogger på NIB og kan fortelle at det finnes MAAAANGE andre blogger om interiør som heller er verdt et besøk.
Nala Skrevet 16. april 2009 #15 Skrevet 16. april 2009 Jeg er så sær at jeg ikke en gang orker å prøve å lese en blogg hvor teksten er midtstilt. Utrolig lite lesbart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå