Gjest LanaLane Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Spørs....om de spiller gitar i et band, ja, men jeg takler ikke folk som drar opp gitaren på vors/fest/nach.
Visiter Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Enig med både Musicman og LanaLane. Jeg blir direkte kvalm av gutter som bare kan spille et par Metallica-introer og råtne Postirobygget-akkordprogresjoner på vors-/nachspiel. Det absolutt verste er at når en jente spiller gitar i de tilfellene der det faktisk passer uten å være blodharry, kommer alltid en idiot av en gutt bort og tar den fra henne som om gutter automatisk har førsterett på gitarer. Selv spiller jeg mye, mye bedre enn alle menn jeg kjenner, og opplever stadig å bli forsøkt overkjørt akkurat på det punktet. Vanvittig irriterende. Som LanaLane sier: Gutter i band (eller gutter som er profesjonelle musikere uten band) er dritheite med gitar, alle andre bør lære seg noe annet enn "Wonderwall" og "More than Words" før de driter seg ut og ødelegger en ellers god stemning.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Jeg er vel mer ei trommis-jente, kanskje nettopp fordi de ikke trekker med seg instrumentet overalt Nå har det seg jo at sikkert 75% av alle gutter mellom 15-35 kan ett eller annet på gitar, og er det en gitar i rommet, ja da skal den klimpres på. Særlig etter alkoholinntak. Stor forskjell på dette og en gutt i et band, for å si det sånn!
sleazejenta Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Gitarspillende gutter er heite. Sålenge de faktisk KAN spille, og det er snakk om el-gitar. Som så mange andre her har sagt, så holder det ikke med sånn vors-ballade-spilling på kassegitaren sånn i halvfylla. Det blir ofte bare komisk Men personlig så synes jeg trommer er hakket heitere:)
Gjest Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Er et pluss syntes nå jeg da.. Alle gutter som har andre hobbyer enn å se på tv er vel et pluss, så lenge det ikke er så ille at hobbyen tar 99% av tiden..
Gjest strykebrett Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Er et pluss syntes nå jeg da.. Alle gutter som har andre hobbyer enn å se på tv er vel et pluss, så lenge det ikke er så ille at hobbyen tar 99% av tiden.. Veldig enig!!
cilipili Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Ja! Så lenge de kan det. Men synes også det er mer sexy med trommiser. Da mannen min spilte trommer i et metalband holdt jeg på å daue. Og det ble ikke bedre da han ble vokalist
Filur Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Er et pluss syntes nå jeg da.. Alle gutter som har andre hobbyer enn å se på tv er vel et pluss, så lenge det ikke er så ille at hobbyen tar 99% av tiden.. Såå enig! I utgangspungtet liker jeg bedre menn med sporty hobbyer. En kjekk, dyktig gitarist kan være intressant å se på i øyeblikket, men er ikke akkurat uforglemmelig.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #13 Skrevet 11. april 2009 Det er bare positivt at en mann kan spille gitar, spesielt om det er jazz/pop/klassisk. (Nachspielkonger a'la studentfester kan jeg spare meg for). Dersom jeg skulle date en mann som spille ret instrument forutsetter det at han også i tillegg er sportslig av seg i form av at han holder seg fysisk i form!
Meaty Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Jeg har mere sansen for bassister, de er ofte litt geeky men samtidig hotte! Eks. Mike Mills og Nicky Wire Bass er et veldig kult instrument, men egner seg ikke akkurat til partyallsang, og det er like greit!
Iero Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Nå har jeg mer sansen for trommiser, men så lenge de kan å spille gitar er det dritsexy
Gjest Ida-Kristine Skrevet 12. april 2009 #16 Skrevet 12. april 2009 Jaa, det er tøft med gutter som spiller gitar Kjæresten min spiller gitar og bass ^^
Involvert Skrevet 12. april 2009 #17 Skrevet 12. april 2009 Ja! Så lenge de kan det. Men synes også det er mer sexy med trommiser. Enig... :rødme: Er kjæreste med en sånn.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #18 Skrevet 12. april 2009 Det er bare positivt at en mann kan spille gitar, spesielt om det er jazz/pop/klassisk. Er kjæreste med en av Norges flinkeste (og mest kreative) bassister, og syns sjølsagt at han er driiitkul I grunnen syns jeg det er stilig når hvem som helst tør å gripe et instrument og spre litt glede, uansett nivå! Men ikke si det til kjæresten min, for han fordrar ikke typen gitarister som sitter rundt leirbålet eller på vorspiel...
tinky_winky Skrevet 14. april 2009 #19 Skrevet 14. april 2009 som så mange før har sagt - gutter som spiller gitar er hot når de kan det. Tilfeldig klimpring på en gitar eller at man kan begynnelsen på nothing else matters er ikke særlig imponerende.. Jeg er også så heldig å være kjæreste med en som spiller gitar - og kan det :rødme:
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2009 #20 Skrevet 14. april 2009 Ja det synes jeg. Et pluss om du faktisk kan spille gitar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå