Gå til innhold

Etter at den har vært inni?


Gjest Gjest_Jeg_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig kjipt med kvinner som ikke vil suge etter at pikken har vært inne i dem (fitta, selvsagt - rumpa blir noe annet). Det kunne ikke falle meg inn å nekte å slikke etter at jeg har hatt pikken i henne. Slikt begrenser noe av åpenheten, kroppsfortroligheten og den nærmest totale overgivelsen til kropp, sex og nytelse som jeg ser på som en forutsetning for et godt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjipt med kvinner som ikke vil suge etter at pikken har vært inne i dem (fitta, selvsagt - rumpa blir noe annet). Det kunne ikke falle meg inn å nekte å slikke etter at jeg har hatt pikken i henne. Slikt begrenser noe av åpenheten, kroppsfortroligheten og den nærmest totale overgivelsen til kropp, sex og nytelse som jeg ser på som en forutsetning for et godt sexliv.

Deg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter den har vært i musa gjør jeg det mer enn gjerne. Etter analt -nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Det er vel det samme som å kline etter at han har slikket meg.

Det synes jeg er helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da vil jeg helst at han stapper pikken sin i kjeften på meg.. eller "dytter" meg ned. litt fornedrende, men veldig opphissende.. gjør det ikke på eget initiativ. Men ber gjerne om at han bruker meg som han vil, skitner meg til etc..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke etter analt, men ellers ja :)

Og jeg synes ikke det er noe ekkelt nei...

Signerer like greit noen andre her :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjipt med kvinner som ikke vil suge etter at pikken har vært inne i dem (fitta, selvsagt - rumpa blir noe annet). Det kunne ikke falle meg inn å nekte å slikke etter at jeg har hatt pikken i henne. Slikt begrenser noe av åpenheten, kroppsfortroligheten og den nærmest totale overgivelsen til kropp, sex og nytelse som jeg ser på som en forutsetning for et godt sexliv.

Enig. Noe annet er om man har spurta i henne. Da hadde jeg bedt henne om å ta seg en dusj - ev. fortsette i dusjen. (Ja, der gikk grensa mi :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke etter at han hadde kommet. Jeg har problemer med hele den derre "slike rein etter at han har kommet".

Hvis ikke: ja, jeg kan godt suge han etter at han har vært inni meg vaginalt.

Har ikke analsex, så det er vel ikke noe alternativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For de fleste er det nok det. Jeg var sammen med ei en gang som faktisk gjorde dette, men hun var litt "spesiell" kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Når jeg liker at gutten slikker meg, kan jo ikke jeg nekte å suge ham etter at han har vært inni. Dog, det er ikke den vanligste rekkefølgen for oss, og jeg skal innrømme at jeg foretrekker å suge før han kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot å kline med en gutt som nettopp har slikket meg, jeg har ikke noe imot å suge en gutt som nettopp har vært inne i meg(ikke anal selvsagt, det kan jo være helseskadelig).. Og de fleste gutter har ikke noe i mot å kline med meg etter jeg har svelgt spermen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...