Gå til innhold

Morgenkåt


Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*

nå en våkner morgenkåt, og ikke har kommet så langt at jeg har kjøpt meg dildo eller noe. Har veldig lyst på det.. men tør jeg det.?

Er det helt greit å bruke andre tinger. en grønnsak for eksempel? Må vel vaske den først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå en våkner morgenkåt, og ikke har kommet så langt at jeg har kjøpt meg dildo eller noe. Har veldig lyst på det.. men tør jeg det.?

Er det helt greit å bruke andre tinger. en grønnsak for eksempel? Må vel vaske den først..

Vask den du, eller tre på en kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest jenta

Regner med du sikter til en agurk. Vask den i bare vann så går det bra.

Jeg har brukt det mange ganger i nøden.

Ellers så har du sikkert mye som kan brukes. Det som ligner på en kuk og ikke har skarpe kanter kan jo brukes.

En ting som er litt sært (tror jeg) er å fylle en kondom med vann og frys den ned. Ikke ha den inni deg for lenge, deilig å bruke på klitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Ida

Nei, må ingen ting. Men det er deilig å stimulere klitten med noe nå og da. Synes også det er deilig og ha noe inni mens jeg fingrer klitten.

Det er plasser inni som gir litt annen orgasme enn hva en får på klitten.

Som i dag fikk jeg veldig god orgasmer på grunn av det jeg brukte og samtidlig fingret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke grønnsaker ja. Eller fingrene. I gamle dager brukte de visstnok stearilys med kondom utenpå, hehe. Så du har jo mange muligheter :)

Ville likevel anbefalle deg å kjøpe en god dildo/vibrator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg et par leketøy fremfor grønsaker og diverse :)

Du kan kjøpe anonymt på nettet.

Det står aldri nettbutikks avsenders navn verken på kontoutskriftene eller når dem sender pakken. Dem bruker et annet navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen39

En venninne av meg fortalte at i nøden brukte hun gjerne middagspølser :-) .

Personlig så synes jeg at det er frekt å pirrende når jenter/kvinner bruker det som er tilgjengelig i et "trengende" øyeblikk! :-) . Ingenting å skjemmes over, bare å nyte sitt lille private øyeblikk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg noe godt og dyrt leketøy. Det billige blir du bare lei av og kjøper noe mye dyrere etter en stund allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å skaffe deg en dildo, men om du ikke tør, så ta en agurk eller noe, og tre en kondom rundt.

Det er bedre å ha på kondom enn kun å vaske, av flere overnevnte grunner, f.eks. hvis den skulle knekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 23
Pass på så ikke gønnsakene knekker inni dere. Kan bli en litt kjedelig time hos legen etterpå...

Jeg knakk en gang en gullerot under forlystelsen, mistet kontrollen litt kan du si! :gjeiper: Det tok to dager før jeg turte gå til legen og følte meg ikke spesielt høy i hatten der jeg gikk rundt med 1/3 gullerot i skrevet. Moren min lurte på om alt var bra, men jeg trute ikke si noe. Når jeg endelig fikk mot til å gå til legen var det allerede ganske betent der nede.

Skiftet lege etter dette så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...