Gå til innhold

en eksotisk, utenlandsk, pen jente


Gjest Gjest_joho_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_joho_*

at hun er pen, men ikke noe for deg, siden hun er utenlandsk? eller bare at hun er pen.. eller .. ? ingenting spesilet kanskje? hva tenker man? er denne jenta et aktuelt kjærsteemne? hva tenker damene, hva tenker menn'a?

jeg tenker på ei med utseende som jessica alba/lana lang/rihanna/eva longoria/halle berry. en blanding på en måte. eller, den typen da..

jess, jeg snakker om meg selv. syns ofte folk kaller meg pen, men skulle ønske jeg ble sjekka opp litt oftere. er mulatt, ser visst litt latinsk ut (men det er jeg ikke). gjengangerne av kjendiser jeg blir sammenlignet med (bir alltid sammenlignet med en kjendis, det er veldig rart, men nesten alltid) er de jeg har nevnt. høres vel bra ut vel? personlig syns jeg at jeg ser helt ok ut, ikke så pen som enkelte vil ha det til. men hvor er beilerne... er 20 år btw.

må nok legge til, noe jeg forbanner hver dag (eller, assa..) , at jeg ser sint ut. selv om jeg ikke er det. det er bare sånn jeg ser ut når jeg ikke smiler, og man kan faktisk ikke sitte å smile HELE tiden! så jeg ser nok muligens ut som jeg syns jeg er altfor digg og sitter å er sur og overlegen ( det er jo fort den konklusjonen man trekker) . men det er ikke sånn! og det er ikke min feil, kan ikke noe for hvordan jeg ser ut. og siden jeg er klar over det prøver jeg å smile litt ofte da, men man føler seg fort litt småpsyko hvis man sitter for seg selv og bare smiler med vilje og uten grunn!

feedback please! glad jeg har dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tilfeldig forbipaserende

Ser du ut som jessica alba så tror jeg nok vi gutta er fornøyd :-)

Tror nok ikke det er så mange som er skeptisk til et eksotisk utseende, heller tvert i mot. Det skiller seg pent ut i den blonde norske damejungelen. Det kan nok hende at noen vegrer seg litt mer enn ellers dersom de tror at du har en veldig annerledes kulturell bakgrunn. Jeg er vel ikke den beste til å forklare hvorfor folk vegrer seg for akkurat det, men folk finner nok helst partner innenfor samme kulturelle bakgrunn.. tror jeg. Nå er jo tydeligvis du norsk så dersom de snakker med deg tror jeg ikke det skulle være et hinder. Det samme blir det vel med den strenge minen din. Dersom du snakker med de så oppfatter de fort at du er hyggelig.

Så konklusjonen er nok at du bør bli litt mer aktiv så du bryter isen... tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...