Gå til innhold

Feil farge på sløret?!?


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Huff.. har begynt å fundere på en sak.. da jeg kjøpte sløret mitt i høst tenkte jeg ikke så mye på fargen for synes det så ganske likt ut som kjolen. Men når jeg sammenlikner kjole og slør nå synes jeg sløret er noe mer gulaktig...

Fargen på kjolen varierer derimot i forhold til lyset.. i innelys er den mer gulaktig og i utelys blir den nokså hvit. Vi skal ha vielsen ute og festen inne.

Tror dere det gjør noe om det ikke er helt likt?! Er sløret deres i helt samme fargen som kjolen eller er ikke det så viktig? Er redd for at jeg skal se rar ut..

Håper på noen beroligende svar. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sløret mitt er kremhvitt mens kjolen er helhvit, så de er absolutt ikke i samme farge. Men det var butikken som hjalp meg og de synes det passet utmerket. Jeg tror derfor ikke du skal bekymre deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er stor forskjell så tror jeg du skal ta det helt med ro. Få noen til å holde det opp for deg samtidig både innendørs og utendørs. Stå noen meter fra og se. Ser du forskjell. Jeg tror det skal en del til fra at en fargeforskjell er der og til den skjærer veldig.

Det der går nok helt fint icon_wink.gif

slapp av icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uæh!!! Har samme problem selv. Fargene stemmer ikke over ens og jeg fikk t.o.m. en kommentar på dette. Huff. Har sett på alle bilder at fargene hos andre er like, men ikke hos meg. Hjelp, kan jeg fortsatt ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hmm jeg synes også sløret mitt er sånn gulaktig icon_frown.gif men men har 5uker på meg til å ombestemme meg og finne meg en ny icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv det problemet, men nå har jeg skaffet meg et nytt som har akkurat samme farven som kjolen.

Det er jo ikke morsomt at sløret/kjolen skal se skittent ut i forhold til det andre, og det blir det når det er farveforskjell på disse (vel og merke dersom farveforskjellen vises....)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro nettopp sløret mitt frem i lyset og ble litt lettet. Det var jo ikke så gulaktig som jeg husket. Grunnen til at jeg plutselig ble litt skremt er nok at jeg sammenliknet kjole og slør i brudebutikken og der er det nokså gult lys (kjolen ser nesten gul ut på prøvebildene jeg tok).

Det er en smal kant på sløret og dette er i 99% samme farge som kjolen, så da regner jeg med at jeg beholder det. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

08juni02: jeg har også slikt slør og det er akkurat det samm eproblemet. Kjolen min er helt hvit, men på bildene ser sløret gult ut. Kjedelig, men det ser nok bedre ut i dagslys. Dessuten passer kanten rundt slret fint til broderiene på kjolen, så jeg får vel beholde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok veldig an på lyset. Jeg ser jo her at det slett ikke er så ille i det hele tatt. Ble nesten overrasket nå over hvor fint sløret egentlig er - men det var jo derfor jeg kjøpte det også da. icon_wink.gif

I butikken jeg tok bildene av kjolen var det veldig gult lys, men det la jeg ikke merke til før jeg kom hjem og så på bildene, for der ser jeg jo klart at fargen på kjolen på bildene ikke er sånn den er i virkeligheten. icon_smile.gif

Det er nok bare oss selv som tenker over dette, tviler på at noen andre lurer over det. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er sant det. I butikken så det fint ut når jeg prøvde det og det var perfekt, men hjemme og spesielt på bilder ser det ut som en helt annen farge. Men det blir sikkert fint på selve dagen, får vi håpe. Heldigvis er det ikke sånt butikklys over alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...