Gå til innhold

vil bli tynnere, men vil ble fetere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hei!

jeg vil bli tynnere, heler vil miste det meste av fettet og få muskler, men jeg har kjempe liten rompe, og vil ha større rompe!!

hvordan kan jeg miste fettet på resten av kroppen men fortsatt få rompe og beholde puppa ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta både kondisjon og masse apparater på treninga! med kondisjon så mister du fett og med apparater så mister du både fett og får større muskler.. jo mer vekt på apparatene jo større muskler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta både kondisjon og masse apparater på treninga! med kondisjon så mister du fett og med apparater så mister du både fett og får større muskler.. jo mer vekt på apparatene jo større muskler;) så får du bare velge de rette apparatene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apparater

Nei.

Unngå apparater, bruk frivekter. Apparater er djevelens verk, frivekter er det som duger best. Gjør masse knebøy og markløft og utfall med vektstang. Lær øvelsene skikkelig og gjør dem så tungt du greier. Spis mer proteiner (og hold deg på et moderat kaloriunderskudd hvis du vil bli kvitt litt fett, ikke mer enn 500 kcal/døgn under vedlikehold).

Endret av Leifr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du på ett senter så anbefaler jeg deg å booke en time med en personlig trener for å sette opp ett program til deg og fortell at du ønsker å bruke frivekter istedenfor apparater som nevnt i innlegget over. Det koster ca 350 kr, men du vil få masse nytte av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...