Gå til innhold

Thailand


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvilke vaksiner trenger jeg når jeg skal til thailand i sommer? klarer ikke søke meg frem til det på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ut i fra posten din antar jeg du skal på såkalte turiststeder, du trenger da: hepatitt A, polio, stivkrampe og difteri (de tre sistnevnte trenger du bare påfyll på dersom det er mer enn 10 år siden du har tatt dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra den linkede side: "Vi ser av kartet til venstre at risikoen i muslimske land (Bangladesh: 0,01, Indonesia: 0,006, Malaysia: 1,3 tilfeller per million innbyggere per år) er mye mindre enn i land enn land hvor man er griser overalt, for eksempel Vietnam : 33 (man antar at det er lignende forekomst i Burma, Laos og Kambodsja)."

Mangler det noe i den setningen, eller er den ment slik den står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra den linkede side: "Vi ser av kartet til venstre at risikoen i muslimske land (Bangladesh: 0,01, Indonesia: 0,006, Malaysia: 1,3 tilfeller per million innbyggere per år) er mye mindre enn i land enn land hvor man er griser overalt, for eksempel Vietnam : 33 (man antar at det er lignende forekomst i Burma, Laos og Kambodsja)."

Mangler det noe i den setningen, eller er den ment slik den står?

Finner ikke det sitatet. Hvor i teksten er den? Til hvilket kart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah nå fant jeg det :fnise:

Tror kanskje han mener de som har griser. Muslimer skal jo ikke ha, spise eller tenke på gris. Vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...