Tigerlily Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Går på en kur nå for en heftig halsinfeksjon (og en mulig bihulebetennelse, legen sa i alle fall at det kunne være det, selv om jeg ikke har vært verken tett eller snørrete). Er på dag 3 av kuren, føler meg skikkelig frisk nå og holder på å gå av skaftet siden jeg ikke har fått trent på en uke. Kan jeg trene nå? Eller bør jeg vente til jeg er ferdig på kuren? Har så mye energi til overs at jeg blir gal!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå