Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser at d er mange som diskuterer ulike folkegrupper. SÅ hva synes dere om tamilske jenter og andre mørkhudede jenter...f.eks de fra eritrea?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ser at d er mange som diskuterer ulike folkegrupper. SÅ hva synes dere om tamilske jenter og andre mørkhudede jenter...f.eks de fra eritrea?

Det er like mange hyggelige, søte,flotte og vakre jenter /kvinner blant mørkhudede som i andre folkegrupper :) !!!! Og det gjelder altså også de tamilske eller fra Eritrea... :)

Og mange som er mer eller mindre mørke har ofte en slik fantastisk flott,"glødende" hud !!

Så om du Gjest er mørk i huden,vær stolt av det ,og husk at det ikke er hudfargen men hvem du ellers er som er det som egentlig betyr noe.. :klemmer:

Endret av alicia2
Skrevet

Det kommer an på hvordan de oppfører seg, akkurat som det gjør med alle andre... - Skjønner egentlig ikke spørsmålet helt.

Skrevet

Jeg synes tamilske jenter (er ikke de ofte fra Sri Lanka?) er utrolig pene. De jeg har sett har fin farge på huden, nydelige øyne og lange sorte øyenvipper.

Jeg kjenner noen jenter fra Eritrea. Kjempe ålreite jenter, med masse guts! Men, tar jo ikke alle under en kam.. det finnes vel ulikheter her som i alle folkeslag.

Skrevet

Jeg synes tamilske jenter ofte er veldig flotte, det samme med kvinner fra Eritrea, men de flotteste kvinnene jeg ser, er de fra Somalia...

Kvinnene fra somalia har en så fantastisk stolt, høyreist holdning.

Skrevet

Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg skal gi en sjanse til en jente jeg nylig har blitt kjent med...hmm

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg skal gi en sjanse til en jente jeg nylig har blitt kjent med...hmm

Selvtillit er bra å ha! Du vil gi henne en sjanse, skriver du. Har den tanken streifet deg om hun vil gi deg en sjanse? ;-)

Skrevet

Hehe...fikk nettopp vite nå av en venn at hu var opptatt....så samma d.

Drit i hele tråden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...