Gå til innhold

Magen henger utenfor som et slapt vedheng


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er 170 høy og veier 64 kg...5 kg for mye.

Magen bare henger og står ut - alltid. Ser ut som om den er gravid i 5. måned.

Hvordan bli kvitt et mageproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved å spise riktig og kombinere styrke- og kondisjonstrening, så enkelt men likevel vanskelig ;)

Vil ikke si at vekta di er feil i forhold til høyden, men nå aner jo ikke jeg hvordan du er bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vekt og høyde ser ut til å samsvare så gjør den ikke nødvendigvis det. Jeg er selv 170 cm høy og veier 61,5 kg. Ikke for mye, skulle man tro? Men jeg har faktisk en del fett på magen så jeg ser ikke så slank ut som man skulle tro. Lurer på hvor mye jeg må ned for å bli kvitt magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vekt og høyde ser ut til å samsvare så gjør den ikke nødvendigvis det. Jeg er selv 170 cm høy og veier 61,5 kg. Ikke for mye, skulle man tro? Men jeg har faktisk en del fett på magen så jeg ser ikke så slank ut som man skulle tro. Lurer på hvor mye jeg må ned for å bli kvitt magen...

Kommer nok an på hvordan du går ned. Hvis du ikke trener kan det hende magen er der uansett, med mindre du blir radmager. Jeg er slank og ser ikke ut til å ha mye fett på kroppen (evt kan jeg defineres som skinny fat, hurra), men magen dukker fort opp fordi jeg ikke trener noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...