Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #21 Skrevet 9. april 2009 Min ex var stor og mye over gjennomsnitt uten at jeg husker eksakte mål på lengde og tykkelse. Han jeg er med nå er mye mindre og litt under snittet, har ikke målt så bare hva jeg tror. Men saken er at jeg ville ikke byttet for alt i verden, har det helt fantastisk med han selv om han ikke er gigantisk. Fordi jeg er forelska i han og fordi han er verdens flotteste mann :rødme:
Gjest fornøyd gjest over Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Glemte å svare på spørsmålene 1. vet ikke men ikke spesielt stor 2. veldig fornøyd! 3. ikke omskjært 4. stusser litt
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 10. april 2009 #23 Skrevet 10. april 2009 Vel, du bør respektere at mange kvinner har helt spesielle preferanser når det gjelder penisens renhet og størrelse. Noen av oss krever at mannen er nydusjet hver dag og at han har stort utstyr. Og at han kan bruke det som en mann. Vi nøyer oss ikke med mindre, om du forstår. Oppdager vi at dette ikke er tilstede, går vi. Og hva har nå dette med hvorvidt enda en penistråd var ønsket eller ikke?? Hvis du mener at preferanser av ditt slag legitimerer en ny penistråd hver dag, forstår jeg meget godt hvorfor mange menn synes dagens norske kvinner begynner å bli i overkant frigjorte, overfladiske og kyniske...
Gjest BigRonda Skrevet 12. april 2009 #24 Skrevet 12. april 2009 Bare litt nyskjerrig nå i påsken: 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? Kan jo begynne selv: 1) 17cm 2) Ja, kjempe fornøyd! 3) nei 4) stussa
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 12. april 2009 #25 Skrevet 12. april 2009 Hvordan vet dere lengde på kuken til typene deres? Har dere målt selv, eller har dere spurt han?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #26 Skrevet 12. april 2009 Min man har en stor og tykk en. Jeg vet han er stor men ikke hvor mye han måler,jeg har aldri målt noen og aldri spurt om det. Etter alle disse trådene tenkte jeg at jeg skulle snikmåle den men fikk ikke lov.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #27 Skrevet 12. april 2009 1. 12 cm lang og 11 cm rundt 2. Ja, den er kjempefin! 3. Nei 4. Kortklipt!
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 12. april 2009 #28 Skrevet 12. april 2009 Ca 48cm, 70 i omktrets Litt kort for meg, liker at det kjenns i pankreas glattbarbert. Sæd: ca 12dl/sek
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #29 Skrevet 12. april 2009 Ca 48cm, 70 i omktrets Litt kort for meg, liker at det kjenns i pankreas glattbarbert. Sæd: ca 12dl/sek ROFL.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #30 Skrevet 13. april 2009 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? Han sier at den er 18 cm lang, jeg har prøvd å måle, men da holder den seg ikke 100 % stiv, så den er litt kortere. Den er tykk og fin. 2) Fornøyd? I begynnelsen var den litt for stor for meg, men etterhvert har skjeden min tilpasset seg. Jeg har alltid vært trang og aldri vært opptatt av store peniser. 3) Er han omskjært? Ja, av medisinske grunner. 4) Glattbarbert/stusset? Det hender vi barberer og stusser litt, da blir det veldig fint og det lukter mindre svett/sur pung.
Gjest Henning89 Skrevet 15. april 2009 #31 Skrevet 15. april 2009 (endret) hei jeg er ganske sjenert over penisen min er 16,2 cm lang 13,5 tykk hva liker dere jenter? Innlegg redigert, se reglene om epostadresser. vimse-mod. Endret 15. april 2009 av vimse
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 15. april 2009 #32 Skrevet 15. april 2009 Jeg fatter ikke at alle vet lengde og tykkelse på penisen til typen. Har dere virkelig målt?
Gjest Kari R Skrevet 18. april 2009 #33 Skrevet 18. april 2009 1: 4 cm lang, 3 cm tykk 2: Ja veldig 3: nei 4: ikke frisert
summerrain Skrevet 19. april 2009 #34 Skrevet 19. april 2009 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? 1) ca 20 og 13. 2) Jeg er veldig fornøyd:P 3) Nope.. 4) Varierer...
Gjest Purple Haze Skrevet 19. april 2009 #35 Skrevet 19. april 2009 Vel, du bør respektere at mange kvinner har helt spesielle preferanser når det gjelder penisens renhet og størrelse. Noen av oss krever at mannen er nydusjet hver dag og at han har stort utstyr. Og at han kan bruke det som en mann. Vi nøyer oss ikke med mindre, om du forstår. Oppdager vi at dette ikke er tilstede, går vi. Jeg aner ikke hvor lang eller tykk penisen til kjæresten min er. Ikke interesserer det meg heller. For den sitter på mannen jeg elsker, og jeg har et forhold til han, ikke penisen hans. Det betyr ikke at jeg nøyer meg med mindre. Snarere tvert i mot, så har jeg nå valgt på øverste hylle Jeg har hatt sex med menn med veldig stor penis, og med noen med veldig liten penis. Likevel har jeg best sex med han jeg elsker, selv om den ikke er kjempestor. Det handler om samspill og følelser, i mye større grad enn størrelsen på penisen hans.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå