Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det gjør de, sutre, sutre og atter sutre. De tåler ingenting oggriner for alt.

Bare hør på fødeavdelinga, der ligger de å skriker og jamrer seg og skal liksom ha så vondt så mannen må trøste. Også kommer vi hjem, da skal dama ha fri et år og ligge der å dra seg med ungen mens mannen må jobbe. Hva med mannen? Han var med å bake ungen han og. Får han fri? Nei.

Husarbeid må vel mannen også gjøre da for dama har jo født og har det jo så vondt.

Nei, sutre, sutre.

Ja, også går nå åran da, da skal dama i jobb og ungen begynner å bli stor. Og dama tar bare en fillejobb i en butikk eller noe, ja, gjøre minst mulig, mens mannen må jobbe og og slite for å forsørge familien.

Ja, også går det noen år til da. Da skal man pusse opp. Får man noe hjelp? nei. Da er det å sutre i gjen om at man er for gammel, for sliten. Ja, for å kjøre varene i gjennom kassa-ape-ratet er jo veldig tungt. Unskyldinger etter unskyldinger.

Så da må man leie inn flere folk til opppussinga og det koster jo en formue.

Ja, også er unga plutselig voksen og dama finner ut hun skal skilles.

Så da sutrer hun til seg alle pengene og huset og kaster mannen ut. Og mannen sitter i gjen med ingenting for han måtte jo bruke sine penger på å pusse opp det jæ*** huset som dama ikke gadd å hjelpe med.

Så blir man gammel og må på sykehjem. Og får man besøk av ek-kona? Nei, selvsagt ikke for da sutrer hun i gjen, vondt i foten, knekt beinet, ja, de ynskyldingene ble det ikke mindre av med årene.

Og kommer barna? NEI, FOR DE BLE JENTER DE OG.

Heldig de som får sønner i hvertfall, de får nå i hvertfall besøk på gamlehjemmet.

Får nå bare håpe at det kun jobber menn på disse sykehjemmene for ellers kommer jeg til å sulte i hjel når jeg blir gammel og grå.

Ja, sånn går nå livet.

Heldigvis så skal ikke jeg ha noen dame så jeg slipper dette problemet.

Nei, sutring, klaging og sure folk er det verste jeg vet. Og kvinnfolk har jo mensen i tide og utide også, så surhet, raseri og ei stekepanne i hodet må man vel regne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, for menn sutrer jo aldri.. Og hvertfall ikke når de har bittelitt vondt i halsen feks.

Skrevet
Hvem sutrer?

Det lurte jeg på oxo :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Den eneste som sutrer her er vel faktisk TS. :fnise:

Skrevet

De fleste damer jeg kjenner har mer enn full jobb, har høyere utdannelse og tjener mer enn mannen og føder barn i tillegg. Det to siste parene jeg kjenner som fikk sitt første barn delte dessuten permisjonen 50/50. Tror TS lever i en annen verden! :skratte:

Skrevet

Og ellers bare bra?

Gjest Gjest
Skrevet

Heldig de som får sønner i hvertfall, de får nå i hvertfall besøk på gamlehjemmet.

Et gammelt ordtak sier:

"Du har en sønn til han finner sin viv, mens en datter har du hele ditt liv"

De tok vel feil de gamlingne som lagde det ordtaket også da? Eller kanskje det var kvinner?

:ler:

Gjest Langsyne
Skrevet
Så blir man gammel og må på sykehjem. Og får man besøk av ek-kona? Nei, selvsagt ikke for da sutrer hun i gjen, vondt i foten, knekt beinet, ja, de ynskyldingene ble det ikke mindre av med årene.

Får nå bare håpe at det kun jobber menn på disse sykehjemmene for ellers kommer jeg til å sulte i hjel når jeg blir gammel og grå.

Ja, sånn går nå livet.

Nei, sutring, klaging og sure folk er det verste jeg vet. Og kvinnfolk har jo mensen i tide og utide også, så surhet, raseri og ei stekepanne i hodet må man vel regne med.

HAhaha :D

Gjest Gjest
Skrevet

Så fint, da slipper du det problemet.

Slik går det når man ikke har rollemodeller.

Visdomsord til de triste unge menn som deg:

- Husk at dere ikke får pappapermisjon, det må dere ta.

- Dere ikke pusse opp dersom dere selv ikke vil, selv om konen vil

- Dere ikke være viljesløse ofre i eget liv som lar konen dominere, bestemme og styre alt mens dere selv står passivt på sidelinjen og ser på

Husk det. Dere har hele tiden valg, kjære menn.

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud dere som tar innlegget seriøst...

Gjest Gjest_Chill_*
Skrevet

Haha, vi synes jo det er gøy å svare.

Uansett hvor tåpelig innlegget måtte være fortjener personen å bli litt opplyst og klokere etter å ha lest de innsiktsfulle svarene på sitt fornedrige innlegg.

Skrevet

Innlegg på KG skal tas seriøst! Det er slik reglene er.... :bolledeig:

Gjest Gjest
Skrevet
Et gammelt ordtak sier:

"Du har en sønn til han finner sin viv, mens en datter har du hele ditt liv"

De tok vel feil de gamlingne som lagde det ordtaket også da? Eller kanskje det var kvinner?

:ler:

De tok vel ikke helt feil. Men du derimot ser ut til å glemme at viven jo overtar foreldreansvaret for sønnen.

:hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Bitter (skilt?)mann som aldri kan få noen ny kjæreste/kone osv?

Skrevet

Noen vært stygg med deg idag? Dakar, blir nok bedre, skal du se......

:kyss:

Skrevet (endret)

Dette må jo være dagens beste. Seriøst.

:rulle:

Endret av Harlekin
Skrevet

Høres litt ut som om TS lever på 50 tallet, muligens også i en litt surrealistisk 50 talls verden der kvinner konstant hadde PMS? ;)

Anyways, flott kvinnesyn! Lykke til i livet med din fantastiske holdning.

:fnise::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...