Gå til innhold

Hva syns dere om getter/menn som har arr ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Elise_*
Skrevet

Syns dere det er tøft og litt stilig når menn har et arr(for eks på leggen). Eller er det bare ekkelt. ?

Hva syns dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har overhodet ingen betydning for meg ihvertfall, og det er ikke ekkelt :)

Skrevet

Jeg syns faktisk arr kan være skikkelig sexy! Er et tegn på at man har levd litt, og det trigger nok noe i meg so forteller meg at dette er en skikkelig mann. Tenker selvfølgelig ikke på selvpåførte arr eller "bad-boys" med arr etter knivstikking, men menn med arr etter normale aktiviteter.

Og så kommer det jo selvfølgelig an på selve arret og hvor det er plassert...

Skrevet

Det kommer jo selvsagt an på arret. Så lenge det ikke synes så godt og er hudfarget (ikke rødt og ekkelt å ta på) så har jeg ingenting imot det.

Gjest Gjest
Skrevet
Syns dere det er tøft og litt stilig når menn har et arr(for eks på leggen). Eller er det bare ekkelt. ?

Hva syns dere ?

Opplever ikke det som verken tøft eller ekkelt, men kanskje man blir litt nysgjerrig?

Arr er vel noe man normalt ikke får gjort noe med..så å kategorisere det som ekkelt på generell basis vil jeg ikke gjøre. Som de andre har svart over, hvordan man vurderer arr vil vel avhenge av arret, og personen (om denne er veldig bevisst arret, skjemmes, er stolt etc).

Gjest Wacmoc
Skrevet

Litt hot er det jo, men egentlig så er det meg knekkende likegyldig om en kar har arr eller ikke. Får ikke noe mer eller midre følelser pga noen arr. Kjæresten har endel arr her og der, og jeg liker de. Men hadde ikke likt han noe mindre uten de..

Skrevet

Hva syns dere ?

Et arr? hæ? har ikke alle et eller annet arr? Merkelige spørsmål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...