Gå til innhold

Glir han rett inn?


Gjest Gjest_Molly_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Molly_*

Vi må alltid bruke ganske lang tid på å få den inn, selv om jeg er våt. Akkurat som om han må "åpne" meg, :fnise: Er det sånn for de fleste, eller kan det være at jeg faktisk ikke er våt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik er det gjerne hvis det er lenge siden sist jeg har hatt sex, eller om vi går rett på sak uten forspill. Hvis ikke, så har han gjerne lekt litt med meg på forhånd slik at det ikke er noen sak. Er han stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Molly_*
Slik er det gjerne hvis det er lenge siden sist jeg har hatt sex, eller om vi går rett på sak uten forspill. Hvis ikke, så har han gjerne lekt litt med meg på forhånd slik at det ikke er noen sak. Er han stor?

Nå har jeg ikke målt, men tror han er ganske så gjennomsnittlig,. Ikke så forskjellig fra de andre jeg har hatt sex med, hverken den ene eller den andre veien, og det har tatt like lang tid da. Er ikke noe problem for meg, men bare lurer på om det er vanlig at det er sånn. Og tenker at han kanskje av og til hadde hatt lyst til å bare kjøre på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er vel rar inngang på musa di tipper jeg, still deg med rompa i været så han får trøkke den inn bakfra, da pleier det å gå, ellers får du sove med ett kubbelys i høna et par netter å få vidd ut gruva di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke målt, men tror han er ganske så gjennomsnittlig,. Ikke så forskjellig fra de andre jeg har hatt sex med, hverken den ene eller den andre veien, og det har tatt like lang tid da. Er ikke noe problem for meg, men bare lurer på om det er vanlig at det er sånn. Og tenker at han kanskje av og til hadde hatt lyst til å bare kjøre på :ler:

Men dere har vel forspill som involverer fingring, eller? Det pleier jo å hjelpe. Hvis det ikke har vært noe problem for deg før, så kanskje det har noe med han å gjøre. Noen peker jo litt sære veier og slikt.. :fnise: Uansett, hvis du ikke merker at det er noen forskjell i kåthet, våthet og du føler deg komfortabel, så må det jo være han. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke lang tid her, men den glir da ikke rett inn heller. Vet ikke hva du definerer som lang tid jeg? Vi må gjerne støte litt forsiktig først for at det skal bli "åpent nok", men det går.

Kan jo bruke glidemiddel om det er et stort problem da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Molly_*
Det er vel rar inngang på musa di tipper jeg, still deg med rompa i været så han får trøkke den inn bakfra, da pleier det å gå, ellers får du sove med ett kubbelys i høna et par netter å få vidd ut gruva di!

:ler: :ler: :ler:

Ja, hva vet vel jeg. Takk for tips om kubbelys! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rar inngang på musa di tipper jeg, still deg med rompa i været så han får trøkke den inn bakfra, da pleier det å gå, ellers får du sove med ett kubbelys i høna et par netter å få vidd ut gruva di!

roooooooooooooooooooooofl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må alltid bruke ganske lang tid på å få den inn, selv om jeg er våt. Akkurat som om han må "åpne" meg, :fnise: Er det sånn for de fleste, eller kan det være at jeg faktisk ikke er våt nok?

Har det på samme måte. Han må fingre meg litt først (hvor lenge avhenger vel av hvor lenge forspillet har vart før vi kommer så langt) og han må styre den inn med hånda første gang. Jeg tror det har noe med at jeg har litt store indre kjønnslepper å gjøre. Våt nok er jeg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker vel 3 støt på å få hele (tja, så langt han kan med sine ca 23cm) inn. Har vel aldri klart å få inn hele på første støt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han bruker vel 3 støt på å få hele (tja, så langt han kan med sine ca 23cm) inn. Har vel aldri klart å få inn hele på første støt.

ha ha, får du bul på magen når han har klemt inn hele kjeppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han bruker vel 3 støt på å få hele (tja, så langt han kan med sine ca 23cm) inn. Har vel aldri klart å få inn hele på første støt.

Heldig du er med en slik mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha, får du bul på magen når han har klemt inn hele kjeppen?

Bul? Ehm, nei. :P Jeg er jo ikke 23cm, så han får ikke inn hele. Han bunner vel etter 20cm ellerno.

Heldig du er med en slik mann!

Enig. ;)

Endret av kinkeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri inn på første støt uansett hvor våt jeg er. Må presse litt osv. Det er også litt vondt. Men det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Her er det alltid litt "trøbbel" i starten som hos TS. Skjønner ikke helt hva det kommer av. Jeg kan ha hatt sex dagen før, men likevel er det litt vrient. Som om jeg blir jomfru igjen for hver gang liksom. Hehe.. Må alltid være fryktelig forsiktig i starten og prøve å lirke den rolig inn. Litt flaut noen ganger, men han kan vel ikke klage heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria
Bruker ikke lang tid her, men den glir da ikke rett inn heller. Vet ikke hva du definerer som lang tid jeg? Vi må gjerne støte litt forsiktig først for at det skal bli "åpent nok", men det går.

Kan jo bruke glidemiddel om det er et stort problem da. :)

Samme her, og jeg er absolutt våt nok, noen ganger litt for våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge jeg er kåt glir han rett inn... men jeg blir ekstremt våt... utrolig våt! Er jeg ikke kåt nok kan det bli så trangt at vi må lirke frem og tilbake :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det av og til litt "lirking" til på første støtet og jeg liker å "vise vei" med hånden, men etter det så er det ikke noe problem :) Tror nok jeg er våt nok, men liker å sette han på plass selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det av og til litt "lirking" til på første støtet og jeg liker å "vise vei" med hånden, men etter det så er det ikke noe problem :) Tror nok jeg er våt nok, men liker å sette han på plass selv :fnise:

Sånn er det her i gården òg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...