Gå til innhold

Tips til steder å se


Veslejenta

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å dra på interrail til sommeren, og tenkte å være borte 2-3 uker.

Vi har ikke helt bestemt oss for hvilke land vi skal innom, men tenkte å konsentrere oss om Vest-Europa, dvs noen av de følgende landene: Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Sveits, Østerrike og Nord-Italia.

Noen som har tips til steder vi kan se? Fine landskaper å kjøre forbi med tog, pene byer, attraksjoner og opplevelser som er i nærheten av en jernbanestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan på det varmeste anbefale Verona og områdene rundt Gardasjøen i Nord-Italia!! Kjemperomantisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Da er Verona ringet rundt på interrail-kartet vårt. :)

Så langt lurer vi på å være noen dager i Paris, få med oss litt krigshistorie i Normandie og tidevannet ved Mont St. Michel.

Fra Paris kan vi ta toget gjennom Sveits til Nord-Italia. Ser ut som vi kan velge to ruter igjennom Sveits, via Lausanne eller Bern. Bern har jeg vært i før og jeg likte byen. Noen som har vært i Lausanne eller Brig og kan si om det er noe verdt å se der?

Endret av Veslejenta
skrivefeil...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normandie er absolutt å anbefale. Krigsstrendene der er helt fantastisk nydelige....Omaha beach bla. Var der sommeren 05. D-dagen stranda bla. beautiful..nydelig utsikt og atraksjoner der. Normandie landskapet og landsbyene vestover er nydelige og spesielle.

GOD TUR!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normandie er absolutt å anbefale. Krigsstrendene der er helt fantastisk nydelige....Omaha beach bla. Var der sommeren 05. D-dagen stranda bla. beautiful..nydelig utsikt og atraksjoner der. Normandie landskapet og landsbyene vestover er nydelige og spesielle.

GOD TUR!! :)

Takk! :)

Venezia!!! Den vakreste byen jeg noengang har vært i.

Jeg har den på lista, men mannen min er av en eller annen grunn ikke helt overbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...