Gå til innhold

Hvor full har du vært?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

For min del har det vært uhell, ja. Dagsformen påvirker mye, og hvor mye jeg har spist. Kan glemme å spise utover dagen hvis jeg stresser, og når jeg da drar ut kan jeg plutselig bli kjempefull av noe jeg vanligvis bare blir brisen av. Eller dårlig av kombinasjoner av alkohol, vin og øl f.eks. Ellers har det vært i russetiden, da målet var å bli dritings :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert opp mot 3, men de gangene jeg har vært det kaster jeg bestandig opp før det går såpass langt at jeg mister bevisstheten osv. Men ja.. husker spesielt en gang jeg var helt utenfor min egen kropp, og snøvlet og trynet og det føltes ut som jeg satt og så på meg selv når jeg gjorde det. Som om alt gikk litt i saktefilm. Ble kastet ut av utestedet, og da jeg kom ut på gaten datt jeg rett i bakken med ansiktet, og det føltes ut som jeg datt i ti minutter. Har blackout fra siste del av kvelden og hele natta. Det var første gang jeg drakk champagne, visste ikke at det gikk rett i hodet så jeg helte bare innpå. Man lærer av sine feil :fnise:

Du store! Jeg ville ikke ha trodd det var mulig å bli så full på champagne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
Du store! Jeg ville ikke ha trodd det var mulig å bli så full på champagne ...

High five til meg selv :rolleyes: Hehe, anbefales absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom 3'ern et par ganger, den ene gangen var det noen gutter som visstnok hadde planlagt å få meg til sengs, og de siste par åra har jeg begynt å mistenke at det kanskje var noe doping inni bildet, drakk jo bare en cider og 2 glass med vodka og saft, GODT utblanda. Tålte da mer enn som så på den tiden.

Ellers ligger jeg som regel rundt 2.... Har det mye morro da, jeg. bare at jeg som regel ikke husker hvor morro jeg har hatt det før etter noen dager når ting begynner å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker.. kanskje mellom 2- 2,5? Føltes i alle fall som om en boble lå over hodet mitt, og jeg mistet all slags tidsbegrep og hadde store problemer med å forstå hva folk sa.

Er heldigvis ikke noe jeg pleier å gjøre. :) Kan å kontrollere alkoholinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antigartner

Jeg har nok vært i området rundt 2 et sted, og synes ikke det er noe særlig. Med årene har jeg lært at sprit ikke er det helt store for min del, fordi en har så liten kontroll på promillen når drikkevarene er sterke.

Etter studietiden har jeg stort sett ikke drukket sprit, men holdt meg til vin og øl. Særlig med øl begrenser promillenivået seg selv, for jeg blir stappmett lenge før jeg blir stupfull.

Når jeg drikker trives jeg best med et promillenivå rundt 0,5 - 0,8 slik det beskrives i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sus i serken

Det har nok vært oppe i 2 -2,5!

Jeg tåler egentlig ikke så mye og får skikkelig hodepine av 2 pils!

For en stund siden var jeg på jentefest og masse shotter! :)

Det endte med at jeg våknet hjemme på badegulvet/varmekabler og kinnet satt fast i størkna spy!

Jeg har nå sluttet med shots!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok vært oppe i 3 noen ganger, ja. Jeg husker jo ikke noe fra det, men ut i fra hva andre har fortalt så har jeg en viss peiling;p

Problemet mitt er egentlig at jeg nesten alltid havner på 1,5-2 hver gang jeg drikker. Tåler lite og lærer aldri;( Jeg er sikker på at jeg har det veldig artig der og da, men det spiller liksom ikke så stor rolle i og med at jeg ikke husker noe dagen derpå:P

Noen tips? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Godt over 3. Muligens opp mot fire også.

Blackout, gå hjem uten sko, våkne i egen gang og lure på hvor jeg har vært og hvor sko, veske, etc er.

Ramle, snøvle, prate totalt uforståelig, zomibe rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...