Gjest SmallTalk Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Har nok vært et sted mellom 2,0 og 3,0 noen ganger. Men nå kaster jeg opp lenge før jeg når det stadiet.
Tweak Skrevet 9. april 2009 #23 Skrevet 9. april 2009 Jeg har vel vært rundt treeren jeg også. Jeg har vært så full at jeg lett hadde mistet balansen og syntes bakken virket som en myk og fin ting å lande på. Men jeg har aldri vært så full at jeg ikke har hatt kontroll på hva jeg holder på med eller ikke. Hodet har vært med, mens kroppen har hatt tregere reaksjonsevne. Jeg har gjort ting som jeg ikke hadde turt å gjøre edru, men jeg er ikke flau over de tingene jeg har gjort i ettertid. Og jeg har aldri hatt blackout. Men du vet jeg er godt i siget når jeg ut på kvelden har ordnet meg med en drink i hver hånd og står og danser midt på gulvet! Bare synd at jeg har "glemt" hvordan jeg bør drikke... Da jeg var 18-20 visste jeg hvordan jeg kunne drikke meg til passe brisen og holde den der resten av kvelden... Akk ja, he he.
momo Skrevet 9. april 2009 #24 Skrevet 9. april 2009 Vet faktisk ikke. For jeg har aldri sjangla eller hatt problem med å gå eller bevegelsene mine, snøvler gjør jeg heller ikke, prater helt normalt. Men er så full att jeg husker lite dagen etter og har gjort noen dumme ting, takk og pris ikke for ille. Er faktisk ingen som tror jeg er full, bare de som kjenner meg best.
Ethereal Skrevet 9. april 2009 #25 Skrevet 9. april 2009 Har nok nærmet seg 3.0 et par ganger ja. Sånn er det å være ung og dum
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #26 Skrevet 9. april 2009 "Bare" rundt 1.5, temker jeg. Er det noen som har hatt promille på 2.0 eller høyere og opplevde det noenlunde positivt? For de som har hatt skikkelig høy promille og komenterer det beskriver det som entydig negativt. Ikke slik å forstå at jeg planlegger å bryte 2.0-grensa, men jeg bare lurte.
Gjest Naria Skrevet 9. april 2009 #27 Skrevet 9. april 2009 Har nok drukket meg mellom 3 og 4 et par ganger. Men det var når jeg var yngre. Det er rett og slett ikke noe moro å bli for full.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #28 Skrevet 10. april 2009 Er kvinne. Har nok vært opp mot 3 altfor ganger. Etter flere Black Outs og uendelige helger med skikkelig fylleangst, har jeg trappet festingen ned til mellom 0,8 og max 2!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #29 Skrevet 10. april 2009 Jeg har faktisk vært død i 3min pga for mye fyll. Jeg var 22 og vi drakk i 2uker i sommerferien i strekk. Våknet opp på formiddagen og hver dag gikk det iallefall 1-2liter brennevin hver dag... En kveld etter 14dager, faktisk den siste fylla før vi skulle gi oss så drakk jeg all for mye, styrtet en liten flaske med 60%, etter 5min var jeg helt utslått. Noen ringte ambulanse, og jeg ble sendt til sykehuset for pumping, på vei ut mistet jeg bevisstheten og var faktisk død i 3min. Siden den gang har jeg kun hatt et glass vin og to til julemiddagen, flat fyll er for min del "all out". Fikk meg en støkk for livet kan man vel si.... over 4.0 i promille før pumping.
11kr Skrevet 10. april 2009 #30 Skrevet 10. april 2009 3.0 - en av de aller første festene mine. Var på julebord, og jeg husker virkelig ikke hva jeg drakk bare at det var aaaalt for sterkt blandet sprit + div. Sikkert 50/50, det var ikke jeg som blandet
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #31 Skrevet 10. april 2009 Promillen var nok ikke så høy, to pils på 75kg, men det føltes som 1,5. Følelsen henger også sammen med hvor mye du drikker, og hvor raskt du drikker. Jeg er ikke vant til det, så det var jævlig ubehagelig, men what to do når studiekompiser spanderer? Og så må jeg buye jeg også. Ekke så lett, det der.
DitaVonTeese Skrevet 10. april 2009 #32 Skrevet 10. april 2009 I mine yngre dager så var jeg over 3 svært mange ganger. Blåste en gang og da var jeg 4,2 og jeg har opplevd meg selv mer beruset enn det jeg var da... Hadde ofte samenhengende fyllekuler som varte i dagesvis... Heldigvis er de dagene over...!
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 10. april 2009 #33 Skrevet 10. april 2009 Har vært 3.00 én gang. Kastet (heldigvis) opp. Grusomt. Trives best med å holde meg på 0.5.
Gjest lurven Skrevet 10. april 2009 #34 Skrevet 10. april 2009 har nok ligget mellom 3 og 4 i promille noen ganger
Guinevere Skrevet 10. april 2009 #35 Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg tror ikke jeg har vært over 1.5, som absolutt er ille nok for meg, siden jeg blir fort påvirket. Det har skjedd både med øl, vin og sprit. Mulig at jeg har nærmet meg 2.0 de gangene jeg har kastet opp, og det er virkelig ikke behagelig, så hvordan folk klarer å bli enda fullere enn det, skjønner jeg nesten ikke... Og med tiden har jeg begynt å bli fryktelig dårlig dagen derpå, så jeg er egentlig veldig forsiktig med alkohol nå til dags. Et sikkert tegn på at jeg har fått for mye, er når jeg sovner etter en fuktig kveld og drømmer om at jeg heller i meg masse vann eller cola - det skjer hver eneste gang jeg blir full. Kanskje ikke så rart, kroppen blir jo uttørket av alkoholen. Endret 10. april 2009 av Caron
Gjest dalieo Skrevet 10. april 2009 #36 Skrevet 10. april 2009 (endret) Sikkert opp mot 3, men de gangene jeg har vært det kaster jeg bestandig opp før det går såpass langt at jeg mister bevisstheten osv. Men ja.. husker spesielt en gang jeg var helt utenfor min egen kropp, og snøvlet og trynet og det føltes ut som jeg satt og så på meg selv når jeg gjorde det. Som om alt gikk litt i saktefilm. Ble kastet ut av utestedet, og da jeg kom ut på gaten datt jeg rett i bakken med ansiktet, og det føltes ut som jeg datt i ti minutter. Har blackout fra siste del av kvelden og hele natta. Det var første gang jeg drakk champagne, visste ikke at det gikk rett i hodet så jeg helte bare innpå. Man lærer av sine feil Endret 10. april 2009 av dalieo
skrue Skrevet 10. april 2009 #37 Skrevet 10. april 2009 Har den fordelen at jeg blir ganske trøtt om jeg skulle nærme meg ca 1 - 1.2 så da stanser det av seg selv. Er lenge siden det ble slutt på at man styrtet alt mulig (og umulig) på så kort tid av man feide forbi 2 og 2.5 og ikke skjønte at det gikk galt før helvete var løs (har vært på 2.5 iallefall). Vorspiel med champagne eller f.eks. gin&tonic og ikke spesielt mye mat i magen er ikke å anbefale om noen vurderer det.
Gjest Gjest_vilma_* Skrevet 11. april 2009 #38 Skrevet 11. april 2009 Jeg tåler endel alkohol selv om jeg ikke drikker mer enn et par, tre ganger i halvåret! Er "voksen," snart tredve, men sist jeg drakk var jeg nok godt over 3! Husker en del glimt, men mange svarte hull gitt.. Hadde det ikke vært for gode venninner som tok seg godt av meg hadde det nok gått mye værre. Spydde som en gris..! Bruker kun å drikke det jeg vet jeg tåler, men tenkte skitt au, jeg klarer vel denne også.. Det gikk dårlig.. Vanligvis føler jeg meg rundt 0,2 - 0,5!
Gjest TS Skrevet 13. april 2009 #39 Skrevet 13. april 2009 Overraskende mange som har vært stupfulle/døddrukkne. Er det kanskje slik at viss man drikker seg full tilstrekkelig mange ganger så er sjangsen for at man blir svært sterkt beruset stor? Det er iallefall min teori. Får inntrykk av at det er snakk om "uhell" i "vanlige fyllefester". Unntakene er kanskje drikkeleker, utdrikkningslag og lignende?
MissStiles Skrevet 13. april 2009 #40 Skrevet 13. april 2009 Har nok vært et sted mellom 2,0 og 3,0 noen ganger. Samme her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå