Gå til innhold

Perfect fit


Gjest En som lurer

Anbefalte innlegg

Gjest En som lurer

Heisann :)

Var netopp på butikken, og så et nytt butikkfor som heter "Perfect fit".

Katten min får fra før av Eukanuba, men da jeg leste reklamen for dette nye foret virket det utrolig lovende. Jeg er en person som lett lures av reklamer, så jeg vil høre om noen har erfaringer fra dette foret.

Det sto at foret er utviklet av vætrinærer og av enæringseksperter.

Er det meg som nok en gang lurer av reklamer ? :sukk:

Takk for alle efaringer som kommer inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Heisann :)

Var netopp på butikken, og så et nytt butikkfor som heter "Perfect fit".

Katten min får fra før av Eukanuba, men da jeg leste reklamen for dette nye foret virket det utrolig lovende. Jeg er en person som lett lures av reklamer, så jeg vil høre om noen har erfaringer fra dette foret.

Det sto at foret er utviklet av vætrinærer og av enæringseksperter.

Er det meg som nok en gang lurer av reklamer ? :sukk:

Takk for alle efaringer som kommer inn :)

Jeg vil si at alt som kommer fra dagligvarebutikken til dyrene er helt suverent, til dere som er uenig: Kom med argumenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om kvaliteten på fôret er hverken bra eller dårlig, men min katt nektet ihvertfall å spise det. Jeg kjøpte det som kriseløsning en gang jeg gikk tom for kattemat fire dager før lønning, og tenkte at det sikkert holdt til jeg kunne kjøpe en ti-kilos med Royal Canin, som katten min pleier å få. Men de to første dagene spiste han ikke av det foret i det hele tatt, tredje dagen spiste han bittelitt, og når jeg kom med RC fjerde dagen kastet han seg over maten som om han var helt utsultet. Så det blir aldri noe mer Perfect Fit på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert greit nok. Dyrt er ikke alltid best uansett. Men det man som regel merker med billigfor er at dyret har mer avføring. Billigere ingredienser og dårligere opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...