Gå til innhold

tranghet - hvor viktig for mannen


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Menn er flinke til å påpeke her inne og fortelle om damer som var alltfor vid der nede og de syns det var fullstendig turnof ...

Hvor viktig er det for mannens nytelse - at vagina er trang ?

Hvor mange tror de vil få store problemer med å komme - om dama er vid ?

Hvis det er så ille som menn skal ha det til - så må i såfall alle " fedre " ha et elendig kjedlig sexliv med kona .Da alle jo blir litt videre etter eks en fødsel - er jo naturens gang det .En blir i hvertfall ikke helt som før ... man har født .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har kona født 3unger og jeg kan ikke si at jeg kjenner noen spesiell forskjell. Det som er forskjellen etter 15års samliv er de ulike gradene av smøring/opphisselse hun har som gjør hvert samleie forskjellig.

Tidligere har jeg kun vært borti ei som var skikkelig "vid" og det var veldig lite å hente der, men jeg klarte da å komme for det. Det var en veldig rar følelse siden hun virket enormt stor i skjeden sin. Jeg vil tippe at dette er naturlig betinget siden hun ikke hadde unger og da må dette bety at damene har medfødt stor eller liten fitte...

Ellers har jeg "prøvd" diverse mødre/ikke mødre og kan ikke si at det har vært noen spesiell for meg. De har vært stort sett helt vanlige rent sexmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spiller det ingen større rolle.

Som påpekt før, så er det, akkurat som for menn, individuelle forskjeller blant damer.

Fornøyd uansett jeg, det er andre kvaliteter ved en dame som elskerinne som avgjør om jeg har bra sex eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt en fordel at man passer til hverandre størrelsesmessig, men alt kan løses. Jeg tror kvinnens muskler har langt mer å si enn den naturlige trangheten, så dere er heldige på den måten - at dere kan gjøre noe med det om dere finner en partner dere ikke passer helt med. Og dette med fødsler skjønner jeg ikke. Min erfaring tilsier at det ikke er noen forskjell på trangheten til mødre og barnløse, men at mødre i større grad er flinkere til å bruke musklene. Dette kan selvsagt ha med modenhet å gjøre også, men det er nærliggende å tro at det har noe med trening før og etter fødsel også.

Det er langt verre når mannen er for stor for partneren sin, og penetrering virkelig er viktig for partner. Det kan bli bra uten penetrering, men det blir selvsagt et savn. Det gjør vondt å bli dumpet grunnet penisstørrelse uansett om den er for liten eller for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig viktig, men når hun er vid kjenner jeg mindre og da tar det lengre tid, noe som kan være kjedelig. Som regel kommer jeg i mål uansett så lenge jenta "er der", det er heller veien dit som kan bli mindre givende når det er vidt.

Jeg tror ikke vid mus noen gang vil bli en gjøre-det-slutt sak for meg eller drive meg til utroskap på noen måte, men at sex generelt blir bedre med trang mus? Ja, helt klart. Mer friksjon gir mer nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann 25

Det er selvfølgelig viktig at man kjenner noe, men jeg har aldri opplevd at det har vært et problem at jeg ikke har kjent noe. Utelukker ikke at det er et problem for noen, men det har altså ikke vært det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jerry_*

Det har faktsik mye og si. En gang jeg skulle ha sex trengte jeg glidemiddel for å få den inn. Hun var skikkelig trang, og jeg ble nesten øm i kuken av det.. Har også hatt sex med noen som har litt ''videre'', og man kan virkelig kjenne forskjell. Jeg foretrekker "middels trang" :P da kan man både få den inn, og nyte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Det har faktsik mye og si. En gang jeg skulle ha sex trengte jeg glidemiddel for å få den inn. Hun var skikkelig trang, og jeg ble nesten øm i kuken av det.. Har også hatt sex med noen som har litt ''videre'', og man kan virkelig kjenne forskjell. Jeg foretrekker "middels trang" :P da kan man både få den inn, og nyte det.

Jeg er kvinne .Og jeg syns det er viktig for god sex - at jeg føler meg passe trang .Forde det gir bedre kontakt og følelse . Føler jeg liten kontakt - tenker jeg at han gjerne kunne vært litt større ( ønsketenkning )

Kommer litt an på syklusen hvor trang man er . Noen ganger trangere enn andre ganger .Er sikkert litt hormonelt betinget .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob
Jeg er kvinne .Og jeg syns det er viktig for god sex - at jeg føler meg passe trang .Forde det gir bedre kontakt og følelse . Føler jeg liten kontakt - tenker jeg at han gjerne kunne vært litt større ( ønsketenkning )

Kommer litt an på syklusen hvor trang man er . Noen ganger trangere enn andre ganger .Er sikkert litt hormonelt betinget .

Ja, dette høres rimelig ut, signerer det.

Jeg har sjøl fått 1 barn for flere år siden, og føler meg faktisk tightere/sterkere nå enn den gang, antakelig pga kniping. Og han jeg er sammen med er mye diggere enn min eks, jeg blir dermed kåtere og klemmer hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste var veldig opptatt av det med trang skjede, og ville helst ikke at jeg skulle være helt klar. Jeg var den tredje han tok jomfrudommen på, og jeg tror at han likte følelsen av å trenge seg inn. Dette førte til at jeg veldig ofte ble veldig sår under samleie. Han jeg er sammen med nå er heller motsatt, han liker ikke at jeg er for trang og vil gjerne at jeg skal være veldig våt og vid så han kan gå rett inn i meg og slippe å gå inn cm for cm.

Btw: jeg har hørt at mange kvinner har lettere for å få orgasme under samleie etter fødsel, fordi skjeden forandrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikropikkmannen

Jeg vil si at trangheten på skjeden er nøyaktig like viktig for menn, som størrelsen på pikken. Til et visst nivå er det nødvendig for nytelse, og ei slarkete mus er ikke akkurat turnon. Man føler seg jo heller ikke spesielt sexy siden man tenker at man har en liten pikk.

Store slarkete mus hører ikke sammen med små pikker. Store pikker og trange mus er ikke nødvendigvis en spesielt god kombinasjon heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...