Gå til innhold

Han vil ha sex, hun vil bare kose


Gjest Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Med fare for å fremstå stigmatiserende men følgende situasjon har jeg opplevd utallige ganger, mange av mine kamerater det samme og vi leser stadig om kinkige situasjoner hvor en av partene (som oftest mannen) avslutter nok en dag ganske så seksuelt frustrert. Jeg er nysjerrig på hvordan KGs brukere takler følgende setting:

Et par tar kvelden i "normal" tid, han gjør tilnærmelser som kyss, stryking og pene ord. Litt hud/kroppskontakt og han blir ganske så kåt. Hun er innerst inne lite klar for sex men setter pris på litt hudkontakt og nærhet før "natta". Merker kjapt at partneren ikke har samme ønsker men gjerne vil ha litt sex, hva gjør/sier dere?

Mine opplevelser har vært:

A - hun gir etter og blir med på litt slow sex før natta, relativt passiv og er happy når jeg blir ferdig. Min opplevelse er da enten at det var delig å få tilfredsstilt seg eller at dette strengt tatt ble i overkant pliktløp.

B- sier noe a la "ikke i kveld kjære" men sier samtidig noe fint til meg, en kjærlighetserklæring eller noe lignende for å bøte litt på skuffelsen. Min opplevelse har som regel da vært, passe sur, avvist igjen (noe jeg takler svært dårlig).

C - hun sier lite/ingenting men viser med kroppen at hun egentlig er mest klar for en armkrok, tar over ledelsen, legger seg slik til at hun kan runke/suge meg til jeg kommer og deretter kryper hun inn i armkroken min. Min opplevelse - deilig, det var det nest beste og 10.000 ganger bedre enn å bli avvist.

D - hun sier "sorry, jeg er ikke klar for sex, men tar gjerne litt på deg, synes det er deilig å se deg runke, kos med deg selv kjæresten min" mens hun hjelper til på veien med å stryke meg over brystet og kjæler med lårene mine og ballene til jeg kommer. Min opplevelse - deilig å lette på trykket, ypperlig sovemedisin.

E - hun skyver meg bort og sier "slutt å mas", snur ryggen til og that's it. Min opplevelse - jeg hater som sagt å bli avvist, dette er katastrofe og skilsmissegrunn!

Jeg mener dette er relativt gode eksempler på hvordan mange menn har det og tar det, kom med reaksjoner, begge kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mim*

Hva foretrekker du?

Jeg har faktisk ikke opplevd situasjonen. Det finnes kvinner som blir avvist også. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Hva foretrekker du?

Jeg har faktisk ikke opplevd situasjonen. Det finnes kvinner som blir avvist også. :tristbla:

Ingen av alternativene, for å være ærlig. Jeg foretrekker selvsagt at hun, takket være mine eminente egenskaper som forfører, tenner på alle pluggene og blir med meg på en herlig runde sex, hvor begge opplever deilige orgasmer og deretter sovner tett inntil hverandre, varme og fornøyde og forelska............

Ja, det finnes kvinner som blir avvist også, i aller høyeste grad, jeg var nysjerrig på kvinners innstilling/reaksjoner sett fra mitt ståsted i forhold til dilemmaet "han har lyst-hun har ikke" som all forskning viser er mer vanlig enn det motsatte, uten dermed å skulle fornærme noen.

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjenner meg, som dama i forholdet ditt, meg veldig igjen! Det er ikke alltid jeg har lyst på sex, og føler meg skikkelig råtten på grunn av det. Men hva kan man gjøre da; man elsker mannen og vil gjøre alt for ham og kunne ønske man hadde lyst, men er såå trøtt. Så da tvinger jeg meg til sex, men det blir nok ikke noen stor opplevelse for ham, og jeg merker at jeg helst vil bli fort ferdig. Føler virkelig at jeg ikke er bra nok og det er ikke noen gøy følelse...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest over
Kjenner meg, som dama i forholdet ditt, meg veldig igjen! Det er ikke alltid jeg har lyst på sex, og føler meg skikkelig råtten på grunn av det. Men hva kan man gjøre da; man elsker mannen og vil gjøre alt for ham og kunne ønske man hadde lyst, men er såå trøtt. Så da tvinger jeg meg til sex, men det blir nok ikke noen stor opplevelse for ham, og jeg merker at jeg helst vil bli fort ferdig. Føler virkelig at jeg ikke er bra nok og det er ikke noen gøy følelse...:(

Legge til at jeg gjerne vil kose, men selve sexen er det ikke alltid lyst for desverre :( På den andre siden er jeg veldig klar om morgenen ;)

Men sett de alternativene du har satt opp, hvilken ville du valgt? Du sier over her at ingen er bra nok, du vil at dama skal kaste seg over deg, men hvis du må ta et realistisk valg? Det er nok nok av ganger der dama kommer til å kaste seg over deg, men her er det snakk om de gangene dama mest har lyst på kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Legge til at jeg gjerne vil kose, men selve sexen er det ikke alltid lyst for desverre :( På den andre siden er jeg veldig klar om morgenen ;)

Men sett de alternativene du har satt opp, hvilken ville du valgt? Du sier over her at ingen er bra nok, du vil at dama skal kaste seg over deg, men hvis du må ta et realistisk valg? Det er nok nok av ganger der dama kommer til å kaste seg over deg, men her er det snakk om de gangene dama mest har lyst på kos.

Selv om jeg i utgangspunktet ikke var i humør for sex - så klarer mannen min alltid å tenne meg likevel så jeg får lyst etterhvert - om han koser litt med meg osv Så vi har aldri hatt dette dilemmaet .Når jeg har lyst men ikke han - så klarer jeg å få han intrisert etterhvert . Har kunn blitt blankt avvist av han 1 gang på 5 år kanskje . Men det skal jeg tåle ... he he Vi har ganske lik lyst tror jeg .Men av og til sier han at han tror jeg har oftere lyst enn han . Men det stemmer nok ikke . Varierer nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det kommer jo ann på dagsformen min, men alternativ D ville ha vært førstvalget om jeg orket. Hvis jeg var veldig trøtt, eller hadde 0 lyst på sex/sexrelaterte aktiviteter så hadde jeg valgt B.

Her er det faktisk jeg (damen) som blir oftest avvist, så det er ikke særlig ofte jeg avviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C - hun sier lite/ingenting men viser med kroppen at hun egentlig er mest klar for en armkrok, tar over ledelsen, legger seg slik til at hun kan runke/suge meg til jeg kommer og deretter kryper hun inn i armkroken min. Min opplevelse - deilig, det var det nest beste og 10.000 ganger bedre enn å bli avvist.

D - hun sier "sorry, jeg er ikke klar for sex, men tar gjerne litt på deg, synes det er deilig å se deg runke, kos med deg selv kjæresten min" mens hun hjelper til på veien med å stryke meg over brystet og kjæler med lårene mine og ballene til jeg kommer. Min opplevelse - deilig å lette på trykket, ypperlig sovemedisin.

Jeg ville ha gjort en av disse to :) Hadde vel å merke ikke sagt: "sorry, jeg er ikke klar for sex................", men hadde hjulpet til ;) Og det samme hadde samboer gjort mot meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gjerne B eller C. Jeg prøver å få ham til å skjønne at hvis han vil ha sex må han begynne å varme meg opp tidligere på kvelden. Menn tenner som en gasskomfyr, mens kvinner tenner som en elektrisk komfyr (gammel). Vi bruker litt lengre tid på å få tenning, og hvis jeg har stilt inn kroppen på at jeg skal sove og slappe av er det vanskelig å snu om og bli kåt og klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes et oppblåst mannlig ego er latterlig og deeply uncool.

Om dama ikke har lyst, så blir du sur? Nice.

Om man er veldig i utakt i sexlivet generelt, så skjønner jeg godt at det er et problem. Men hvordan i all verden har du fått det for det at dama di skal være klar hver gang DU er det?

Jeg er selv i en periode hvor jeg har mer lyst enn mannen, og det kan godt være at jeg blir skuffet eller seksuelt frustrert. Men sur på han? Selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Jeg synes et oppblåst mannlig ego er latterlig og deeply uncool.

Om dama ikke har lyst, så blir du sur? Nice.

Om man er veldig i utakt i sexlivet generelt, så skjønner jeg godt at det er et problem. Men hvordan i all verden har du fått det for det at dama di skal være klar hver gang DU er det?

Jeg er selv i en periode hvor jeg har mer lyst enn mannen, og det kan godt være at jeg blir skuffet eller seksuelt frustrert. Men sur på han? Selvfølgelig ikke.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...