Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Menn og sex: hvorfor bruker så mange av dere lang tid på å komme til saken? Noen av dere menn er bare så trege...hvordan kan dere ikke være mer rå og direkte?
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Fordi vi er pissredde for: - å bli avvist - å bli oppfattet som bøllete og voldelige - å bli oppfattet som føkkings mannsjåvinister som bare tenker på en ting - å bli oppfattet som en som kun har egen tilfredsstillelse i hodet, vi har tross alt "lært" av alt og alle at kvinner trenger riktig tid, sted, timing og ikke minst en måneferd av et forspill for å være klar - å bli oppfattet som voldteksforbryter For eksempel - mer du ville vite?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Dette vil jeg også ha,en mann som kommer hjem fra jobben og kaster seg over meg!
Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Fordi vi er pissredde for: - å bli avvist - å bli oppfattet som bøllete og voldelige - å bli oppfattet som føkkings mannsjåvinister som bare tenker på en ting - å bli oppfattet som en som kun har egen tilfredsstillelse i hodet, vi har tross alt "lært" av alt og alle at kvinner trenger riktig tid, sted, timing og ikke minst en måneferd av et forspill for å være klar - å bli oppfattet som voldteksforbryter Norske menn må ha misforstått kraftig. Det her blir jo bare kjedelig. Menn må tåle å bli avvist, det er en del av det å være mann. Og: mange kvinner ønsker ikke disse forspillene, mange vil bare gå rett på sak. Han siste jeg datet nå, brukte altfor lang tid på å komme til saken. Da dro jeg hjem, og jeg gidder ikke å treffe ham noe mer. Det ble bare så turn-off. Han ble forvandlet til en vennskapelig "brorsskikkelse" der og da. Menn som vet å ta damer hardt blir vinnerne. Vi har bestemødre til å hekle grytelapper. Menn skal helst fylle en annen rolle...Hør litt på naturen og da, menn. Ikke bare på likestillingsombud, Ottar-kvinner og SV'erne.
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Norske menn må ha misforstått kraftig. Det her blir jo bare kjedelig. Menn må tåle å bli avvist, det er en del av det å være mann. Og: mange kvinner ønsker ikke disse forspillene, mange vil bare gå rett på sak. Han siste jeg datet nå, brukte altfor lang tid på å komme til saken. Da dro jeg hjem, og jeg gidder ikke å treffe ham noe mer. Det ble bare så turn-off. Han ble forvandlet til en vennskapelig "brorsskikkelse" der og da. Menn som vet å ta damer hardt blir vinnerne. Vi har bestemødre til å hekle grytelapper. Menn skal helst fylle en annen rolle...Hør litt på naturen og da, menn. Ikke bare på likestillingsombud, Ottar-kvinner og SV'erne. Fiffig - hvis det å tåle å bli avvist skal være en naturlig del av det å være mann, takke meg til. Dersom kvinner primært foretrekker å droppe forspill og gentlemans tilnærminger er det sannelig på tide at endel av ansvaret for å vise dette overlates til kvinnene. Svaret ditt indikerer jo på mange måter at det er mannens feil dersom ting ikke går slik du ønsker. Du peker forsåvidt på noen kjernesaker her, nemlig den noe kronglete mannsrolledefinisjonen som lider kraftig under likestillingspjattet og det skjeve mediebildet dette landet plages av. Mannen taper alltid her, enten det er macho eller pusekatt du vil ha. Nei jenter - vær stolte av egen kropp og seksualitet men ikke overlat til mannen å gjette hva dere ønsker, er det noe menn garantert ikke er så er det tankelesere.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Fiffig - hvis det å tåle å bli avvist skal være en naturlig del av det å være mann, takke meg til. Dersom kvinner primært foretrekker å droppe forspill og gentlemans tilnærminger er det sannelig på tide at endel av ansvaret for å vise dette overlates til kvinnene. Svaret ditt indikerer jo på mange måter at det er mannens feil dersom ting ikke går slik du ønsker. Du peker forsåvidt på noen kjernesaker her, nemlig den noe kronglete mannsrolledefinisjonen som lider kraftig under likestillingspjattet og det skjeve mediebildet dette landet plages av. Mannen taper alltid her, enten det er macho eller pusekatt du vil ha. Nei jenter - vær stolte av egen kropp og seksualitet men ikke overlat til mannen å gjette hva dere ønsker, er det noe menn garantert ikke er så er det tankelesere. Fair enought. Men menn får bare tåle å bli avvist, dere er tross alt menn. Dere har ikek alt dette testosteronet for ingenting. Merkelig at dere lar dere påvirke av Sylvia Brustad, likestillingsombud og gudene vet hva. Ekte menn gjør som de føler er naturlig i forhold til å være mannen uansett.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Norske menn må ha misforstått kraftig. Det her blir jo bare kjedelig. Menn må tåle å bli avvist, det er en del av det å være mann. Og: mange kvinner ønsker ikke disse forspillene, mange vil bare gå rett på sak. Han siste jeg datet nå, brukte altfor lang tid på å komme til saken. Da dro jeg hjem, og jeg gidder ikke å treffe ham noe mer. Det ble bare så turn-off. Han ble forvandlet til en vennskapelig "brorsskikkelse" der og da. Menn som vet å ta damer hardt blir vinnerne. Vi har bestemødre til å hekle grytelapper. Menn skal helst fylle en annen rolle...Hør litt på naturen og da, menn. Ikke bare på likestillingsombud, Ottar-kvinner og SV'erne. Fy og fy . Syns du formulerer deg litt rått og stygt jeg ! Snakk for deg selv - ikke for alle andre . Menn som vet å ta damene hardt ... NB ! Håper ingen tar deg helt seriøst .Er du klar over at din formulering kan misforstås av enkelte skrullinger uten normale sosiale antenner ? Fryktelig skummelt . - Mange damer hade tatt bena fatt og løpt ....Så tenk på hvorda du uttaler deg .Er NOK voldtekter i dette landet .Om ikke sånne som deg - skal uttale seg så klomsete på et offentlig forum . Ikke ta henne helt seriøst .Tror ikke hun vet hva hun snakker om ...eller er klar over hvordan hennes dumme uttalese kan misforstås ... Jeg hadde tent på alle plugger - og sansynligvis gitt fyrn en blåveis - om han prøvde å ta meg hardt ... - Da det kan tenkes jeg og ville misforstått en sånn oppførsel .Spesielt ifra en fremmed .... For det første er det ikke alle som ville likt å bli tatt hardt ...
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 For det første er det ikke alle som ville likt å bli tatt hardt ... Ærlig talt. De fleste forstår vel at en persons mening ikke representerer absolutt alle. Gi folk litt kreditt. ;-) Å formulere seg rått er ikke ulovlig. Mange kvinner liker å bli tatt hardt. Andre ikke.
Gjest Gjest_MANN_* Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Norske menn må ha misforstått kraftig. Det her blir jo bare kjedelig. Menn må tåle å bli avvist, det er en del av det å være mann. Og: mange kvinner ønsker ikke disse forspillene, mange vil bare gå rett på sak. Han siste jeg datet nå, brukte altfor lang tid på å komme til saken. Da dro jeg hjem, og jeg gidder ikke å treffe ham noe mer. Det ble bare så turn-off. Han ble forvandlet til en vennskapelig "brorsskikkelse" der og da. Menn som vet å ta damer hardt blir vinnerne. Vi har bestemødre til å hekle grytelapper. Menn skal helst fylle en annen rolle...Hør litt på naturen og da, menn. Ikke bare på likestillingsombud, Ottar-kvinner og SV'erne.Jeg liker å kysse/kjærtegne/onanere/slikke før samleie.
Gjest nobilian Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 (endret) Men menn får bare tåle å bli avvist, dere er tross alt menn. Dere har ikek alt dette testosteronet for ingenting. *** Det er ikke derfor testosteronet er der, nei. Endret 8. april 2009 av nobilian
Ethereal Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker norske menn akkurat som de er. Hvis du har store problemer med at mannen bruker lang tid, må du selv ta saken i egne hender og fortelle han hvordan du vil ha det. Kanskje litt flaut første gangen, men jeg tør vedde på at de færreste menn takker nei til en kvinne som ber om å bli tatt hardt. Spesielt hvis de også forteller hvor kåte de er på mannen.
Stefan Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Hvorfor skal alt foregå på kvinners premisser? Hvorfor skal vi menn være tankelesere? Hvorfor klarer ikke kvinner å kommunisere sine ønsker i senga uten at JEG tar ansvar? Vi er blitt opplært til at det viktigste under sexen er å bringe kvinnen til nytelse. Vår egen nytelse kommer dermed i annen rekke. Over alt messes det om hvor viktig forspill er for kvinner. Det er innlært og innprentet at kvinner bruker lenger tid enn menn for å bli klare til sex. Underveis legger vi selvsagt merke til at noen tenner kjappere enn andre, men forspillet må allikevel til. Vi vil jo ikke oppfattes som egoister og dårlige elskere. I tillegg er det faktisk en del menn som elsker forspillet også, deriblant meg. Det er deilig med en kjapp en innimellom, men om jeg har tid og sted til det, vil jeg satse på et herlig forspill. Ikke bare for hennes skyld, men også for min egen skyld. Vi menn er IKKE tankelesere! Snakk med oss! Dere er jo så flinke til å prate ellers....
Gjest strykebrett Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Det er vel ikke bare mannen som skal "komme til saken"? Jeg tar ofte "saken" i egne hender hvis jeg blir litt ekstra ivrig. Det fungerer fint det altså
Gjest m46 Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Norske menn må ha misforstått kraftig. Det her blir jo bare kjedelig. Menn må tåle å bli avvist, det er en del av det å være mann. Og: mange kvinner ønsker ikke disse forspillene, mange vil bare gå rett på sak. Han siste jeg datet nå, brukte altfor lang tid på å komme til saken. Da dro jeg hjem, og jeg gidder ikke å treffe ham noe mer. Det ble bare så turn-off. Han ble forvandlet til en vennskapelig "brorsskikkelse" der og da. Menn som vet å ta damer hardt blir vinnerne. Vi har bestemødre til å hekle grytelapper. Menn skal helst fylle en annen rolle...Hør litt på naturen og da, menn. Ikke bare på likestillingsombud, Ottar-kvinner og SV'erne. Damer er forskjellige. Noen er spenningssøkere og noen er trygghetssøkere. Jeg var forsiktig og brukte uker på å komme i land. Men nå som vi er kjent, så er vi ofte oppi senga 40-50 sekunder etter vi har kommet inn døra.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror mange misforstår hva trådstarteren egentlig er på utkikk etter. Det handler ikke om at gutter skal være slemme og ubehagelige, men derimot være bestemte og ha selvtillit.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #16 Skrevet 8. april 2009 Vi menn er IKKE tankelesere! Snakk med oss! Dere er jo så flinke til å prate ellers.... Det er noe med det at idet man begynne å sette ord på sex, så forsvinner spenningen og det fine ved sex, synes jeg.
Rimmern Skrevet 8. april 2009 #17 Skrevet 8. april 2009 Fordi hvis vi er for "effektive" blir vi anklaget for å være for rett på sak?
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 8. april 2009 #18 Skrevet 8. april 2009 Det er noe med det at idet man begynne å sette ord på sex, så forsvinner spenningen og det fine ved sex, synes jeg. Jeg synes det blir enda mer spennende da, jeg.
Gjest ta Skrevet 8. april 2009 #19 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror mange misforstår hva trådstarteren egentlig er på utkikk etter. Det handler ikke om at gutter skal være slemme og ubehagelige, men derimot være bestemte og ha selvtillit. Det stemmer!
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2009 #20 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror mange misforstår hva trådstarteren egentlig er på utkikk etter. Det handler ikke om at gutter skal være slemme og ubehagelige, men derimot være bestemte og ha selvtillit. Fortsatt interessant, snittflaten mellom det å være bestemt og ha selvtillit kontra å bli oppfattet som en selvisk klyse er ganske hårfin. Men det er vel det kvinner drømmer om generelt og derfor mange har en hang til bad boys (som åpenbart er i grenselandet her)? Jeg har en kompis som både har selvtillit, vet hva han vil og er rimelig tydelig og bestemt. Menn som ikke kjenner ham oppfatter ham svært ofte som en drittsekk de ikke liker, når det gjelder det motsatte kjønn drar han damer så det hyler, et svært godt eksempel på både å kjenne seg selv og å vite hva det motsatte kjønn tiltrekkes av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå