Gå til innhold

Hvorfor er hard- bedre enn myk kuk?

Fremhevede innlegg

Gjest Tetthet
Skrevet

Person A og B er utstyrt med samme størrelse kuk. Det eneste som skiller dem er hardheten på utstyret.

Hvilken foretrekker du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Person A og B er utstyrt med samme størrelse kuk. Det eneste som skiller dem er hardheten på utstyret.

Den hardeste føles 10 ganger bedre ... Opphissende , deilig , gir bedre stimuli med en skikkelig hard en ... he he

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, hva tror du. You find out.

Lisa gikk til skolen. Skal hun velge gangveien der det alltid er sol og blå himmel, eller skal hun velge gangveien der det alltid er is og masse hull i veien?

You do the maths.

Gjest Tetthet
Skrevet
Den hardeste føles 10 ganger bedre ... Opphissende , deilig , gir bedre stimuli med en skikkelig hard en ... he he

hehe, okok :)

Er det visuelt opphissende eller kjenner du fysisk stor forskjell? Husk at de har akkurat likt volum.

Gjest Tetthet
Skrevet
Ja, hva tror du. You find out.

Lisa gikk til skolen. Skal hun velge gangveien der det alltid er sol og blå himmel, eller skal hun velge gangveien der det alltid er is og masse hull i veien?

You do the maths.

hehe, hva mener du med dette svaret?

Gjest Gjest
Skrevet

For hard er heller ikke alltid best..

Skrevet (endret)
hehe, hva mener du med dette svaret?

r u 4 real?

hehe

Endret av Ethereal
Gjest womenwomen
Skrevet
hehe, okok :)

Er det visuelt opphissende eller kjenner du fysisk stor forskjell? Husk at de har akkurat likt volum.

Jeg kjenner fysisk stor forskjell ja ! Jeg kjenner tydelig " dagsformen " på mannen - hvor stiv han er fra gang til gang - og det kan variere litt .

Gjest womenwomen
Skrevet
For hard er heller ikke alltid best..

En pikk kan nå aldri bli for hard syns jeg ! Så jeg skjønner ikke hva du mener med at for hard ikke alltid er best ? - kan du prøve å forklare meg hva du mener ? Jeg syns det er alltid best med skikkelig hard . Selv digger jeg menn med knallbra potens og som er harde . Er fyrn litt myk - begynner jeg å lure på om han egentlig har lyst på meg ...- men gjør det mest for min del , bare for å tilfredsstille meg .... . eller om han er sliten o.l Jeg føler pikken også mye bedre og den virker t.o.m større - når den er skikkelig hard . Syns det er bare fordeler jeg . Både visuelt og fysisk - mye mer tennende .

Skrevet

Det kommer an på. Jeg foretrekker 90 % hard, ikke 100 %, særlig hvis han er litt stor. Jeg har opplevd en som var så stor og hard at det ikke var plass for den til å bevege seg inni meg og jeg måtte ligge helt stille for at den skulle kunne gå inni meg igjen uten å treffe feil sted og gjøre vondt... Det var ganske kjedelig.

Skrevet

Jeg blir kjempekåt om mannen er helt hard. Jo hardere, jo bedre. Men det vil nok komme mye an på faktorer som andre har nevnt over, men siden jeg holder meg til han ene, kan jeg trygt si at jeg foretrekker ham så hard som mulig :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Så hard som mulig føles best i de fleste tilfeller syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...