Gjest Dallandra Skrevet 21. mars 2010 #23 Skrevet 21. mars 2010 Det er utrolig hva man finner når man søker på sitt eget nick. Jeg husket ikke engang at jeg hadde et sommerhus.
Skravla Skrevet 21. mars 2010 #24 Skrevet 21. mars 2010 Da har du nok hatt flere kanskje. Trodde det var lupiner og rosa tånegler som var sommerboken jeg.
Gjest Dallandra Skrevet 21. mars 2010 #25 Skrevet 21. mars 2010 Det trodde jeg også. Men jeg slettet meg og ble en annen, åpnet Lupiner, og skiftet etterhvert navn tilbake til D. Det er nok der forklaringen ligger. Denne ble rett og slett glemt.
Skravla Skrevet 9. april 2010 #26 Skrevet 9. april 2010 Det er snart sommer og på tide å åpne sommerhuset.
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #27 Skrevet 10. april 2010 Jehey, kanskje det. Her skinner iallfall solen og tulipanbladene skyter opp. Etpar blå krokusknopper så jeg også her ute i hagen nettopp. Ellers har kjøkkenet fått på plass (?) en retro skuffehylle, hva nå det skal bety.
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #28 Skrevet 10. april 2010 Finnes det planter som overlever utendørs nå? Jeg har litt lyst til å ta turen til Plantasjen i morgen.
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #31 Skrevet 10. april 2010 Tusen takk for super link Skravla. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte stemorsblomstene jeg sto og kikket på tidligere i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå