Gå til innhold

Sommerhuset


Gjest Dallandra

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Innom som snarest nå i påska for å lufte og rydde litt, samt skaffe meg en liten oversikt over hva som trengs med på lasset når vi kommer flyttende om noen måneder. :)

Setter fram en mugge saft og en boks med kjeks i tilfelle noen skulle stikke innom. De fleste vet jo at nøkkelen ligger under den minste blomsterkrukka på trappa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Jada, måtte jo ha noe som sto seg.

Akkurat nå nyter jeg sætre rugkjeks (de nye i delikat utseende mørk emballasje), lokalprodusert dipost og et glass italiensk rødvin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, måtte jo ha noe som sto seg.

Akkurat nå nyter jeg sætre rugkjeks (de nye i delikat utseende mørk emballasje), lokalprodusert dipost og et glass italiensk rødvin. :)

De kjeksene er kjempegode til ost. Har også brukt de. Rødvin høres godt ut, men jeg tror ikke jeg skal åpne noen flaske i dag. Blir ikke drukket opp før jeg drar på påsketur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Fant meg en avatar. Jeg søkte på "motherhood" og blant mye rart dukket denne keltiske krusedullen opp. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Vårrengjøring, eventuelt våropprydding. En anselig mengde ski, staver, akebrett og snøskuffer er nå båret innerst inn i kjelleren og der kan de godt holde seg til desember for min del.

Nybakt brød med strandaskinke og brie til lunch. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

:vinke::lur:

Det er deilig med vår. :) Jeg har dessverre ikke fått tilbragt så mye tid ute som ønsket denne påska, men litt har det da blitt. Krokusen blomstrer, tulipanskuddene er ca 5 cm og frukttrærne er fulle av nyskudd, helt uavhengig av meg og mine sysler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...