kamela Skrevet 16. april 2009 #21 Del Skrevet 16. april 2009 Så fin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. april 2009 #22 Del Skrevet 16. april 2009 Står og soler meg i glansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. mars 2010 #23 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er utrolig hva man finner når man søker på sitt eget nick. Jeg husket ikke engang at jeg hadde et sommerhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mars 2010 #24 Del Skrevet 21. mars 2010 Da har du nok hatt flere kanskje. Trodde det var lupiner og rosa tånegler som var sommerboken jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. mars 2010 #25 Del Skrevet 21. mars 2010 Det trodde jeg også. Men jeg slettet meg og ble en annen, åpnet Lupiner, og skiftet etterhvert navn tilbake til D. Det er nok der forklaringen ligger. Denne ble rett og slett glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. april 2010 #26 Del Skrevet 9. april 2010 Det er snart sommer og på tide å åpne sommerhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #27 Del Skrevet 10. april 2010 Jehey, kanskje det. Her skinner iallfall solen og tulipanbladene skyter opp. Etpar blå krokusknopper så jeg også her ute i hagen nettopp. Ellers har kjøkkenet fått på plass (?) en retro skuffehylle, hva nå det skal bety. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #28 Del Skrevet 10. april 2010 Finnes det planter som overlever utendørs nå? Jeg har litt lyst til å ta turen til Plantasjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2010 #29 Del Skrevet 10. april 2010 Stemorsblomster tåler vel en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2010 #30 Del Skrevet 10. april 2010 Her er det skrevet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2010 #31 Del Skrevet 10. april 2010 Tusen takk for super link Skravla. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte stemorsblomstene jeg sto og kikket på tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå