Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2009 #1 Del Skrevet 7. april 2009 Innom som snarest nå i påska for å lufte og rydde litt, samt skaffe meg en liten oversikt over hva som trengs med på lasset når vi kommer flyttende om noen måneder. Setter fram en mugge saft og en boks med kjeks i tilfelle noen skulle stikke innom. De fleste vet jo at nøkkelen ligger under den minste blomsterkrukka på trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2009 #2 Del Skrevet 7. april 2009 Fant nøkkelen og her var det allerede saft i sommermuggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2009 #3 Del Skrevet 7. april 2009 Jada, måtte jo ha noe som sto seg. Akkurat nå nyter jeg sætre rugkjeks (de nye i delikat utseende mørk emballasje), lokalprodusert dipost og et glass italiensk rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2009 #4 Del Skrevet 7. april 2009 Jada, måtte jo ha noe som sto seg. Akkurat nå nyter jeg sætre rugkjeks (de nye i delikat utseende mørk emballasje), lokalprodusert dipost og et glass italiensk rødvin. De kjeksene er kjempegode til ost. Har også brukt de. Rødvin høres godt ut, men jeg tror ikke jeg skal åpne noen flaske i dag. Blir ikke drukket opp før jeg drar på påsketur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. april 2009 #5 Del Skrevet 7. april 2009 Tar gjerne et glass jeg også samen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 7. april 2009 #6 Del Skrevet 7. april 2009 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2009 #7 Del Skrevet 7. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2009 #8 Del Skrevet 7. april 2009 Fant meg en avatar. Jeg søkte på "motherhood" og blant mye rart dukket denne keltiske krusedullen opp. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2009 #9 Del Skrevet 7. april 2009 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2009 #10 Del Skrevet 7. april 2009 Stilig avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2009 #11 Del Skrevet 8. april 2009 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 10. april 2009 #12 Del Skrevet 10. april 2009 Vårrengjøring, eventuelt våropprydding. En anselig mengde ski, staver, akebrett og snøskuffer er nå båret innerst inn i kjelleren og der kan de godt holde seg til desember for min del. Nybakt brød med strandaskinke og brie til lunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 11. april 2009 #13 Del Skrevet 11. april 2009 Det er utrolig hva man finner når man titer i kriker og kroker på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. april 2009 #14 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. april 2009 #15 Del Skrevet 12. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. april 2009 #16 Del Skrevet 12. april 2009 Det er deilig med vår. Jeg har dessverre ikke fått tilbragt så mye tid ute som ønsket denne påska, men litt har det da blitt. Krokusen blomstrer, tulipanskuddene er ca 5 cm og frukttrærne er fulle av nyskudd, helt uavhengig av meg og mine sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. april 2009 #17 Del Skrevet 12. april 2009 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. april 2009 #18 Del Skrevet 12. april 2009 Synes avataren var veldig fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. april 2009 #19 Del Skrevet 13. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tokidoki Skrevet 15. april 2009 #20 Del Skrevet 15. april 2009 Avataren var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå