Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg er nå 24 år gammel og har hittil i livet mitt alltid spist hva jeg har villet og egentlig aldri lagt på meg merkeverdig av det. Jeg Har også ett barn som heller ikke hadde noen innvirkning på kroppen min. Men nå på 3 måneder har jeg lagt på meg 6-7 kilo!! Hva er det som skjer med kroppen min? Og hvordan kan jeg gå raskest ned igjen?
lovenemo Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Er vel bare å innse at du ikke kan spise hva du vil uten å gjøre opp for det ved trening. Kroppen endrer seg hele tiden, så selv om du inntil nå har kunne spist hva du ville uten å legge på deg, så kan det raskt endre seg. Det beste er sikkert om du er med nøye med kostholdet og er i aktivitet, så vil nok vekta stabilisere seg.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Gitt at du ikke har endret kostholdet eller treningsmengde på noen åte - Forbrenningen synker naturlig en del ved alderen. Jeg har alltid spist det jeg vil, sunn og balansert mat, men sjokolade hver dag, så mye mat jeg vil og så videre. Har aldri trengt å tenke på vekt. Da jeg var ca 21 la jeg på meg fem kilo "over natta". Fra 52 til 57 kilo (1,70 høy). Da jeg var ca 26 la jeg på meg 5 kilo til, og har de siste fire årene veid 62 kilo. Føler dette er trivselsvekten til kroppen min, og har aldri forsøkt å bli kvitt disse kiloene igjen. Dersom du vil ned igjen er det jo bare å øke treningsmengden, eller tenke mer gjennom hva du putter i munnen. Dette må være en livsstilsendring, dersom du går tilbake til tidligere kosthold/treningsmengde vil vekten øke igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå