Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Eier du ett sexleketøy? Har du en anbefaling til andre? Hvorfor eier du ett sexleketøy?
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Eier du ett sexleketøy? Ja. Jeg er den lykkelige eier av 3 Har du en anbefaling til andre? Nei. Det er så inviduelt hva en liker. Hvorfor eier du ett sexleketøy? Av den enkle grunn. Det er deilig. Janne
Gjest susa Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 1) ja jeg eier to leiketøy. 2) er jo forskjellig fra person til person hva man liker, men rabbit er en av mine favoritter;) 3) nyter dem
Gjest Gjest_Josefine_* Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Eier du ett sexleketøy? Jeg har mange ... litt av hvert. Har du en anbefaling til andre? Ja - orgasmemaskinen min, MX Fighter - den er rett og slett genial, og veldig vanedannende. Hvorfor eier du ett sexleketøy? Fordi det er deilig, uproblematisk og alltid parat.
Ethereal Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Eier du ett sexleketøy? Jeg har tre Har du en anbefaling til andre? Hvorfor eier du ett sexleketøy? Fordi jeg liker å prøve nye ting når det kommer til sex, og har en stor sexlyst.
Småkjekset Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Eier du ett sexleketøy? Jeg har flere Har du en anbefaling til andre? Det kommer jo an på hva man er på jakt etter.. Men MX-Fighter og Laya Spot er noen av mine personlige favoritter. Hvorfor eier du ett sexleketøy? Fordi jeg ikke er redd for å prøve noe nytt, og liker å ha det godt både alene og sammen med min kjære samboer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå