Gjest GunnarH Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Har havnet i den, for såvidt greie situasjonen at jeg har fått meg en såkaldt "bankers". Hun er 10år eldre enn meg, og vi møtes stort sett i helgene, da bare på nattestid. Hun gir klar beskjed om at hun kun er ute etter sex, og at jeg ikke må forvente noe mer. Helt iorden for meg. Den sexen jeg har med denne dama er det råeste jeg har vært borti i min sexuelle karriere. Vi kommer så og si på samme tid hver gang, og hennes orgasme stønn og ristinger har jeg aldri vært borti før... helt uttrolig. De føste gangene var jeg litt utsikker på om dette var litt fake. Men hun snakker åpent om det, og bekrefter at hun har store orgasmer hver gang hun kommer. Hun forteller også hvordan hun liker sex, og er generell veldig fritt talende, noe jeg ikke er fullt så vant med. Men jeg setter stor pris på det og har blitt mye bedre å åpne mine tanker om sex. Tenker litt frem i tid, hva skjer med meg den dagen dette er over, hva pokker gjør jeg da, jeg er jo blitt utskjemt til de grader, tror neppe det er lett å finne noe tilsvarende. Jeg er 28år og må jo med tiden stifte en familie, det er iallefall det jeg har lyst til, men ser ikke hvordan jeg kan bryte opp denne helge-opplevelsen jeg har for tiden. Hun ser ut til å ville ha det sånn som dette i overskuelig fremtid, selv om hun er inneforstått med at jeg vil videre en gang i fremtiden. Andre som har vært i samme situasjon?? Erfaringer, tips?? Jatakk!!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Dette har jeg opplevd men er dame. Det løser seg selv fordi man finner kjærligheten og da føles sex bedre selv om den nødvendigvis ikke er det Jeg har det kjempefint i mitt forhold selv om jeg har erfart perfekt sex før dog uten følelser. Jeg velger bare å se på det som en deilig erfaring jeg blir inspirert av og det går helt fint. Ha litt tiltro til din kommende partner og ja...hva skal man si... elskerinnen din kan godt fake selv om hun avkrefter dette selv. Det er overhodet ikke sånn at man kan måle styrken på stønn og ristninger i hvor bra sexen er
Gjest Preben Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg synes slike damer høres vulgære og too much ut. Finner du kvinnen du ønsker skal bli mor til dine barn, er ikke dette et tema.
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg synes slike damer høres vulgære og too much ut. Finner du kvinnen du ønsker skal bli mor til dine barn, er ikke dette et tema. Er ikke HVA et tema? SEX???? Hvordan forventer du da at hun skal bli mor til dine barn? Putte spermen din inn i seg med en sprøyte?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Tror han mente at det ikke var et tema å sammenlikne sexen han har hatt med sin elskerinne hvis han møter moren til sine barn.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Hehe, hun høres ut som meg Det finnes mange slike damer, muligens de ikke er i flertall, men de finnes absolutt. Så du kan jo ha flaks og møte ei du blir forelsket i som kanskje er enda bedre i senga! Og sex med den du er forelsket i er et par hakk mer fantastisk uansett. I tillegg så kan man jo "lære" opp partneren sin litt, om hun ikke er frittalende og skrikende fra første sekund så kan du lokke det ut av henne. Trenger bare god kommunikasjon og å bli trygge på hverandre. Min teori er at alle er "perverse" innerst inne, gjelder bare å grave litt! Men jeg ser definitivt problemet, jeg får ofte skitne smser og andre henvendelser og til og med forespørsler fra gamle elskere som har havnet i bra forhold men likevel savner sexen vi hadde. Så det er kanskje litt slik at man ikke helt glemmer bra sex med det første, særlig ikke om man f eks liker det "vulgært" og hun man har havnet med er "prippen" (ordene er brukt løst her, det var bare et eksempel). Jeg husker også fremdeles min beste, og måler alle nye opp mot han uten vilje. Det er litt frustrerende. Samtidig har det ikke så fryktelig mye å si i det store og hele når man er forelsket i en person (så lenge den ikke er helt totalt ubrukelig i senga, da kan det bli et reelt problem for meg). Du klarer fint å bryte den helge-opplevelsen om du faller for en annen dame, vil jeg tro. Jeg setter iallefall ikke kanonbra sex høyere enn en kanonbra person.
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Jeg har samme problemet som hun over meg, i det at ekser stadig tar kontakt for sex, på tross av at de er i nye forhold.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Samme her og har inntrykk at dette er veldig veldig vanelig. Mannfolk altså!!!
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Ikke bare ekser, når jeg tenker meg om, men gifte menn som mener jeg ser ut som jeg er god i senga...
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Ikke bare ekser, når jeg tenker meg om, men gifte menn som mener jeg ser ut som jeg er god i senga... Hehe. Det er jo en helt annen liga av drittsekker. Jeg sikter også til de som elsker kjæresten sin, er "den snilleste fyren i verden" og er prinsipielt imot utroskap.. og likevel tråkker de over en del grenser ved å f eks sende en sms om at de fantaserer om meg eller begynner å legge opp til dirty talk/webcam på msn. Har også inntrykk av at dette er VELDIG vanlig, ergo så kan bra seksuell kjemi med en person sitte i ganske lenge og ikke alltid være like lett å glemme selv om man har møtt moren til sine fremtidige barn.
Envy Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Hei TS. Slike situasjoner pleier å løse seg selv da man tilslutt går litt "lei" oxo blir det til at man møter "helgepartneren" skjeldnere og skjeldnere.. det er hvertfall erfaringen min med slike..
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Jeg synes ikke det er noe problem å bli kontaktet av ekser. I grunnen er det jo eksene som har problemet. :glis:
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Til Hilde Kul, godt poeng. Til gjest over, det gjelder begge, ekser som gjør som du beskriver, ekser som tilbyr sex, og folk som ikke har hatt sex som vil, ofte da gifte...
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 Jeg vil også ha helgepartner og et luxus-problem.... he he he he
Gjest mann@ Skrevet 8. april 2009 #17 Skrevet 8. april 2009 Nå har jeg også hatt noen slke opplevelser med hva jeg vil kalle mannens hemmlige drøm. En privat "hore" som er tilgjengelig og som kun vil ha sex og ingenting annet. Dette var helt supert og ga en ekstra piff siden en ladet opp forventningene over noen dager og kunne da mer eller mindre gå rett på sak når det var tid for action. Nå har jeg vært gift i ganske mange år og har et mer "kjedeligere" sexliv men kan ikke si at jeg savner "hora" mi. Det er kun gode sexminner på linje med andre damer som jeg har vært involvert i og slikt er alltid kjekt å mimre over
Helen Skrevet 8. april 2009 #18 Skrevet 8. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Rimmern Skrevet 8. april 2009 #19 Skrevet 8. april 2009 jeg synes det å ha en helge partner må være en fan tastisk opp levelse, og skjønner ikke hvor dan du kan kla ge på noe av det te.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2009 #20 Skrevet 8. april 2009 Jeg har en helgepartner/elsker, og nå er det helg, og jeg gleder meg. Kommer til å savne sexen når vi avslutter dette forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå