Gå til innhold

Foreldrene til Carrie?


Gjest Wacmoc

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc

Jeg sitter her og ser sex og singelliv, og kom til å tenke på noe;

Jeg kan overhode ikke huske å noen gang ha sett eller hørt om foreldrene til Carrie. Hverken i filmen, eller de mange episodene av serien jeg har sett..

Noen som har sett eller hørt om dem, eller har de faktisk aldri hatt de med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har aldri vært med så vidt jeg vet.

Eneste jeg har hørt nå særlig om familien, er Miranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ja, kanskje det stemmer dette? De burde da vertfall vært med i bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
hmm.. ja, kanskje det stemmer dette? De burde da vertfall vært med i bryllupet?

Det blei jo avlyst så vi fikk jo egentlig ikke vite om de kom eller ikke. Men de var jo heller ikke der når de dro ned til tinghuset bare..

Syntes det er litt rart bare ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det blei jo avlyst så vi fikk jo egentlig ikke vite om de kom eller ikke. Men de var jo heller ikke der når de dro ned til tinghuset bare..

Syntes det er litt rart bare ;P

Carrie har snakket om faren sin før, men alt hun hadde var et bilde av han fra hun var 4-5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie har snakket om faren sin før, men alt hun hadde var et bilde av han fra hun var 4-5 år..

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren til Mr. Big er med i en episode, og så er som nevnt mye av familien til Miranda med i episodene hvor moren hennes dør osv.

Det som er litt ulogisk er at Moren til Big ikke er nevnt en gang når de planlegger bryllupet i filmen!

Også er jo familien til den første mannen til Charlotte med endel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Såvidt jeg kan huske har vel ikke familiene til Charlotte og Samatha vært nevnt heller? Eller...broren til Charlotte var på besøk i en episode og Samatha hadde sex med ham mener jeg å huske...??

Jeg synes ikke det gjør noe, serien (og filmen) handler om de fire hovedpersonene, deres vennskap og jakten på kjærligheten, og jeg tror serien ville blitt mer "rotete" om familene til de fire hovedpersonene også skulle vært en del av handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samantha og Carrie må vel ha hatt usunne emosjonelle bånd med familiene sine, i og med at de oppfører seg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg kan heller ikke huske å ha sett eller hørt så mye om familien til Carrie!

Når man sitter og ser flere episoder så undrer man seg litt over hvor de kommer fra og hvilket forhold de har til familiene sine.. Men de jentene fremstår jo veldig selvstendige og ser ut til å få den familiefølelsen de trenger gjennom venninnene! Litt urealistisk må man vel kunne si at det er, men en bra serie jeg gjerne ser om og om og om igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

I fjerde sesong, hvor begynner å jobbe for Vogue, tar hun en drink med "bigwing" Julian. Han var visstnok den som fikk henne ansatt. Her forteller Carrie at faren forlot familien/henne da hun var 5 år gammel, og siden har de ikke hatt kontakt.

(Episoden "A Vogue idea)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
I fjerde sesong, hvor begynner å jobbe for Vogue, tar hun en drink med "bigwing" Julian. Han var visstnok den som fikk henne ansatt. Her forteller Carrie at faren forlot familien/henne da hun var 5 år gammel, og siden har de ikke hatt kontakt.

(Episoden "A Vogue idea)

"...hvor CARRIE begynner å jobbe for Vogue", mente jeg å skrive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

De er i bryllupet, men aldri fokusert på. Det er ikke familien som skal fokuseres på i denne serien, bare venninde-forholdene. Så det på en dokumentar. Vi veit det sitter mange gjester ved bordt på bryllupet, men ingen er noe særlig introdusert. Helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...