Gå til innhold

- Starten på resten av mitt liv -


Gjest Charming

Anbefalte innlegg

Gjest Charming

April er kommet. Jeg har lenge sagt at nå skal jeg komme i form, og gå ned mine overflødige kilo. Men nå MÅ jeg faktisk ta meg sammen hvis jeg skal se noen endring til sommeren. Så i DAG er starten på RESTEN AV MITT LIV. :jepp:

Jeg startet dagen i dag med å gå til jobb i stedet for å kjøre (tar 25 min hvis jeg går så fort at jeg hiver etter pusten). Til min positive overraskelse krevde det ikke å stå opp så mye tidligere som jeg hadde fryktet - noe som gjør at dette er noe jeg gjerne vil fortsette med selv om jeg starter kl 07.00.

Jeg har ikke trent i dag, annet enn den litt over en times lange spaserturen som jeg var svært så fornøyd med - men meldt meg inn på vektklubb.no rett og slett for å ha bedre kontroll over kalorinntak og hvor mye jeg trener.

Så tenkte jeg at jeg skulle sette opp ett program med øvelser jeg kan gjøre hjemme, hvis det er dager som i dag hvor jeg ikke føler for å dra inn på helsestudioet når skolen skinner ute og jeg helst vil slappe av i hagen min. Det er jo MASSE man kan gjøre hjemme og! :)

Jeg GLEDER meg allerede til den deilige følelsen når jeg kommer på jobb i morgen og vet jeg allerede har gjort en liten innsats!

Kroppsmål og vekt 06.04.2009

51cm rundt lår

97/98cm rundt navel - slapp mage - mål morgen.

81cm midje, tynnest

73 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg går også til jobben, og har en liten motbakke, så selv om det bare tar 15 min så er det jammen litt trim! Så det kan vi være veldig stolte over :)

Jeg trener hjemme vanligvis, mest for å spare tid egentlig, og det funker fint foreløpig. Lykke til med opplegget, og nyt følelsen av god samvittighet, den inspirerer virkelig til å fortsette i samme stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Hei Trimmi! :)

Det skal innrømmes at hvis det regner, har jeg planer om å ta bilen. Men vi får være flittige å gå hver gang vi har mulighet. I dag skinner solen og jeg tenkte jeg skulle ta en ørliten omvei så gåturen til jobb blir en time i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Må også skrive her at jeg er fryktelig stolt over gårsdagens innsats. Fristelser på jobben fikk meg til å få fryktelig dårlig samvittighet. Det var bursdag og noen hadde bakt den nydeligste sjokoladekaken i manns minne.

Men til GJENGJELD, så brukte jeg 5min på step-maskin, 35 min på sykkel der jeg trodde jeg skulle svette ihjel :fnise:, gikk frem og tilbake til treningen, og trente styrke 20 minutters tid! :D

Endret av Charming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Charming

I går ble det 2,5 timers treningsøkt. Satt meg som mål om at når hver treningsøkt er ferdig skal jeg ha forbrent minst 1000 kcal. Så tok litt tid i går siden jeg skulle holde meg til pulsnivå 1 og 2 på pulsklokken :fnise:

I dag er jeg støl og stiv over alt, så skal kun trene magen i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...