Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg hadde sex med kjæresten min for noen dager siden. Jeg lå på siden og han kom og tok rundt meg. Han begynte å stryke på meg. Han be hard og jeg ble selvsagt tent av d. Så begynte han å prøve å stikke den inn, i analen. Han fikk det ikke til (selvsagt, uten glidemiddel), og tok fram glidemiddelet. Han smurte det inn på kuken og prøvde igjen, i analen. Jeg må innrømme jeg spekulerte litt... for vi har ALDRI prøvd det, og har såvidt snakket om det. Jeg har tidligere sagt at jeg kommer nok til å ville prøve engang. Over til noe annet...vi hadde da analsex. Ingen av oss sa noe under akten (bortsett fra litt stønning). Han kom nokså fort da. Det jeg da spekulerer på er om han kan ha valgt feil? Er det i hele tatt mulig? Man må da kjenne forskjell? Vi har ikke snakket om dette siden. Jeg kan godt tenke meg å prøve dette igjen. Synes det var helt supert. Er det ofte menn kommer fort ved analsex?
Gjest GetOverIt Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 hehe, man skal være ganske så uvitende om man tar feil liksom Hvorfor i alle dager har dere ikke snakket om det?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Vi har ikke snakket om det. Hvorfor vet jeg ikke. Ingen av oss har tatt det opp. Husker bare i begynnelsen da vi hadde sex (5 år siden) at han prøvde seg på det, men da var det feil da så begynner å spekulere.. hehe! Han er ikke uerfaren. Håper bare han prøver seg igjen jeg
Gjest gutten Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hehe, det kan jo fort hende det at den går i feil vei, speiselt om det er bare tanken på en kjapp en, og det ikke vart det store forspillet. Jeg har vert borti det før, men jentene har sakt fort i fra da med enten "Lengre opp" med en gang jeg har vert med åpningen til analen. Har aldri hatt anal sex, så det vett jeg ikke helt hvordan følles forskjell på, ingen av jentene som vil prøve det med meg. Vist du vil at han skal gjøre det i gjen uten det skal planlegges, kan du jo kansje gjøre det motsatte av det jentene har gjort på meg, si "lengre ned" om du kjenner han leter seg frem
billcat Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Det er ikke selvsagt at man kjenner forskjell nei, og man er ikke uvitende om man tar feil. Det er en egen mytos rundt dette med analsex, at det er så mye trangere osv, jadda, jadda. I noen tilfeller er det nok sant, men i de aller, aller fleste tilfellene finnes nok forskjellen kun i hodet til mannen. Men man skal ikke undervurdere det av den grunn, viktigste kjønnsorganet sitter nå på skuldrene. Eksempel: Hørte om transseksuelle prostituerte i Mexico tror jeg det var, som ble intervjuet i noe tv-program. De informerer ikke kundene om dette lille fakta, og må lure den inn bak. Og ettersom de sa, var det ingen som gikk derfra og ante noen ting som helst om at de ikke hadde hatt vaginal sex med kvinne. Har hatt en lignende opplevelse som det TS beskrev. Vi våknet midt på natten og satte i gang i halvsøvne i omtrent samme stilling som den TS beskrev. At det var analt fikk jeg først vite dagen etter.
Gjest TS Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Så det er da mulig da fikk jeg bekreftet dette. Har lyst å spørre han om det og prøver.. men ordene vil ikke komme ut av munnen. Jeg tror han tok feil hull. Er vel ganske overbevist om det, men vet jo aldri.
billcat Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Så det er da mulig da fikk jeg bekreftet dette. Har lyst å spørre han om det og prøver.. men ordene vil ikke komme ut av munnen. Jeg tror han tok feil hull. Er vel ganske overbevist om det, men vet jo aldri. Må snakke sammen vettu.. Ut fra slik jeg tolker det, så virker det ikke som om han er motstander av analsex, så da burde han jo bli fornøyd med at veien til det er åpen nå. Du sier dere har prøvd det såvidt for en del år siden uten at det gikk da. Om du virkelig ikke tør snakke om dette (men, det burde du absolutt som sagt!), så kunne du jo bare invitere ham med å spørre om han vil ta deg bak en gang.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Hvorfor må man snakke om det, egentlig? Mye som skjer under sex som ikke trengs å diskuteres i etterkant, vel! Om begge likte det, så er det da bare å vente på at det skjer igjen/ ta initiativ til at det skjer igjen.
Rimmern Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 (endret) Nei, det går ikke an å ta feil av hullene med mindre rumpa er veldig godt utvidet og avslappet på forhånd, og fitta er veldig tight. Og det tar tid å "klargjøre" rumpa så mye. Endret 8. april 2009 av Rimmern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå