Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #81 Del Skrevet 21. august 2003 NEI Ikke faen heller (nå tenker jeg på sex med den styggeste av de styggeste, og med DET "hjelpemiddelet") Så atter en gang: NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. august 2003 #82 Del Skrevet 24. august 2003 Chimp skrev: Tror jeg hadde gått for d for en mill, tror sikkert sambo hadde samtykket..... Dette hadde bekymret meg mer enn min egen slette moral...Hadde min evnt respektive ment at det var greit at jeg solgte meg, hadde jeg først grisebanket han for så å gått på flekken! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #83 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor ikke en million når vi kan gjøre det etter en kveld på byen?? :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #84 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor ikke en million når vi kan gjøre det etter en kveld på byen?? :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå